Voetbal: De Nederlandse competities
-
AZ :rofl: :rofl: :rofl:
Maar goed, Ajax moet dit wel kunnen redden tegen Kopenhagen zolang we niet weer een CV hebben die de bal in eigen goal schiet
-
@spectraaaaa_NL Beide tegengoals waren toch echt te wijten aan Emanuelson de paal, lat, en een verdediger op de doellijn stonden ook flink in de weg kan ik me herinneren.
Mja, Kopenhagen komt idd niet verkeerd uit. Kwartfinales zou mooi zijn. Zonde dat vorig seizoen zo slecht was, als je toen gewoon van Molde en Celtic won kon je nu wel richting pot 2 van de Champions League gaan.
-
@spectraaaaa_NL Misschien dat Viergever of Riedewald een poging gaan doen haha.
-
Heerlijk dit zeg, ook fijn dat er een 100% pingel aan jorgenson niet gegeven werd. Hoeven we niet meer te huilen over die domme uitspraak van de knvb-man
-
Wel schrikken dat je zo slap begint na een EL wedstrijd. Europees voetbal is natuurlijk het mooiste en misschien ook wel het belangrijkste dat er is, maar je moet niet denken dat Heracles een peulenschil is omdat je van legia Warschau wint. Voor hetzelfde geld moest je hier tegen een achterstand aan voetballen.
-
@joopjah-both_NL Want een penalty is hetzelfde als een doelpunt ;)?
Bizarre situatie overigens, maar ik denk niet dat je Nijhuis (ziet zijn horloge gewoon afgaan en denkt dat het een verlate reactie op de kopbal is) of Zoet (eerste keeper in de historie van het voetbal die hier een tegengoal voor krijgt?) iets kwalijk kan nemen. Dit is gewoon een vrij extreme vorm van pech voor psv en daar moeten ze het maar mee doen.
Ik denk dat ze nu zelfs als ze alles winnen geen kampioen meer worden, al blijft het natuurlijk voetbal xD
-
@joopjah-both_NL Heb ik wat gemist?
-
Doelpunt waar heb je het over?
-
Vrije trap of corner jorgenson word heel duidelijk onderuit getrokken door die donkere cv, was trouwens ook in de samenvatting.
-
Kasper Golberg prikt gewoon weer even hoor, beest
-
11 goals al #nieuwezlatan
-
@Kagchelland_NL Zlatan zijn record bij ajax was 13, dat kan hij weleens halen.
Hij zal er zo Veel meer inknallen met vleugelspers die met hun goede been naar buiten toe staan btw. Knap dat hij in deze trechter toch zo balvast en belangrijk is
-
Waar is de tijd dat Feyenoord-PSV goed is voor een pagina of 35 op OSM #nostalgie
-
Het was iig erg mooie en goede spot. Spannend ook!! Gefeliciteerd Feyenoord fans!! Verdiende overwinning! Alleen jammer dat via eigengoal van Zoet gebeurde
-
@SIRclitjeslikker_NL
Zlatan ging na Ajax alleen maar meer scoren bij clubs als Milan en PSG. Spelers die heel veel voor Ajax/ in ED en in buitenland ook, zijn op paar kleine handen te tellen.... -
@Glennevire_NL Clubs als Milan, Inter, Juve, Barcelona, PSG en United inderdaad, eigenlijk maar middelmaat allemaal.
-
@Suiz-Luárez_NL
Gigantische middelmaat ja . Kijk ik liever naar het wereldse tiki taka voetbal van Ijselmeer Vogels :') -
@SIRclitjeslikker_NL
nou voor ajax is dit ook vrij extreme pech, hoor -
@bringdaruckus_NL Het komt ons zeker niet goed uit, maar je gaat er van tevoren wel van uit dat ze een thuiswedstrijd winnen en het hoort natuurlijk ook wel een beetje bij die club dat dat dan op zo'n manier gebeurt.
Verder ben ik ervan overtuigd dat we kampioen worden als we alles winnen. We hebben het moeilijkste van het schema iig wel gehad. Uiteindelijk zou je heus wel van schema/puntenaantal willen ruilen omdat je van je eigen kracht uitgaat, maar veel scheelt dat niniet
-
@SIRclitjeslikker_NL Het wordt nu heel lastig voor Ajax. Ik zie Feyenoord max 6 punten laten liggen, waardoor Ajax alles zal moeten winnen, inclusief Fey-thuis en PSV-uit. Denk dat Feyenoord dit niet meer weggeeft