Voetbal: De Nederlandse competities
-
Al dat leedvermaak vanmiddag in de arena vond ik dan wel weer totaal ongepast trouwens.
-
@SIRclitjeslikker_NL said in Eredivisie 2016/2017:
Zou wel terecht zijn als we kampioen worden want we zijn gewoon echt een klasse beter dit seizoen, maar als ik een kaartje voor Stockholm kan krijgen en wij spelen de finale maakt het eigenlijk ook weinig meer uit haha.
Benieuwd naar volgende week zondag. Willem II uit gaan ook gewoon een lastige pot worden denk ik.
Natuurlijk is europa league 20x belangrijker!!!!!!!
-
-
@SIRclitjeslikker_NL Nice, ik ga ook naar Stockholm. Wel neutrale zone wrs want tickets al gekocht (nog voor de verdeling per clubs dus, dan wordt het helemaal moeilijk)
-
@SIRclitjeslikker_NL Feyenoord zou anders ook een terechte kampioen zijn.
-
@Furrax_NL In zekere zin is elke club die de meeste punten pakt de terechte kampioen omdat een club die er minder pakt altijd genoeg reden heeft om naar zichzelf te kijken, nu dus ook. In die zin heb je wel gelijk.
Doel er meer op dat Feyenoord gewoon compleet voor lul is gezet in Europa en een vrij matig seizoen heeft, terwijl Ajax juist een vrij goed seizoen heeft en daardoor ook veel meer midweekse wedstrijden heeft gespeeld. Als je daardoor dan één puntje achter staat is dat een beetje scheef. Al ben ik het er wel mee eens dat wij Feyenoord als ze kampioen worden gewoon moeten feliciteren met hun constante eredivisieprestaties en het zelf dan toch echt behoorlijk hebben laten liggen in een aantal wedstrijden.
-
@SIRclitjeslikker_NL Achja zonder doellijntechnologie was het ze misschien alsnog niet gelukt.
-
Alle Feyenoorders nog gefeliciteerd he!
-
Oh wacht kut
-
jij ook gefeliciteerd met je puntje tegen Groningen en de derde plek. Of was je dit seizoen voor PEC? In dat geval gefeliciteerd met een grijs kutseizoen
-
Domi boos, mooiste van vandaag
Komt volgende week wel goed joh xx -
mja maakt niet uit 1e of 2e plaats. Feyenoord wordt bij beiden gehuldigd dus ze hoeven iig niks af te blazen
-
@bringdaruckus_NL
Heb jij dit seizoen trouwens ook zo van Hachim supermegatalentdebuteerdevoorACMilantoenhij12was Mastour genoten? -
@timeenennaam_NL
ik heb denk ik 3 wedstrijden zwolle gezien dit seizoen -
Zijn die kaartjes in stockholm een beetje betaalbaar?
-
@De-Boterbloemen_NL Vanaf ca E600,-
Maar meeste vanaf E1000,- -
@timeenennaam_NL said in Eredivisie 2016/2017:
debuteerdevoorACMilantoenhij12was
heeft zijn debuut voor Milan nooit gemaakt en dat gaat ook niet meer gebeuren denk ik
-
@Suiz-Luárez_NL
Wel in vriendschappelijk wedstrijden toen hij 16 was -
Sjaak Swart wou na Excelsior-Ajax dat Excelsior moet degraderen...... Na gisteren wil ie door heel Excelsior selectie genomen worden
-
@Glennevire_NL Bro, did you even research this?