Champions League
-
@kagchelland_nl Laten we het hopen. Op ons aller Feyenoord!
-
Ik hoop na vanavond dat City degradeert
-
@dave-jansen_nl Die hebben allemaal nog wel redelijk gespeeld. Een Kinkladze bijvoorbeeld dat was echt een drama een Atouba, een Urzaiz.
-
@hap-slik-weg_nl Buiten het menselijke drama omtrent Nouri is Urzaiz sportief gezien de ajacied waar ik het meeste medelijden mee heb. Enorme staat van dienst. Naar Ajax gekomen om een keer CL te spelen als pinch hitter. Uitgeschakeld in de voorrondes en vervolgens opgescheept met een trainer die liever de 18 jarige de Jong als pinch hitter inzet.
-
@dave-jansen_nl 2 doelpunten verschil maar ??
-
Goede start wel, beetje Manchester City geloof geven met drie goals
-
prachtig en dan moeten ze nog uit spelen
-
@bringdaruckus_nl Feyenoord moet gewoon kijken of ze ergens een keer een goaltje kunnen maken. Zeker thuis scoren in de CL zou fantastisch zijn voor hun. Die bal van Kramer had er best ingekund.
-
@sirclitjeslikker_nl
Dat zou wss weer hilarische beelden opleveren. net zoals de 4-3 tegen zorya -
@carlo-ancelotti_nl said in Champions League:
@dave-jansen_nl 2 doelpunten verschil maar ??
ja ik ben voor Ajax maar dit had zelfs ik niet verwacht, dit was echt heel slecht
-
@bringdaruckus_nl said in Champions League:
@sirclitjeslikker_nl
Dat zou wss weer hilarische beelden opleveren. net zoals de 4-3 tegen zoryaZorya speelde gisteren wel
-
Kagchelland ben je nog steeds zo dik?
-
@kagchelland_nl
klopt. Wordt leuk, nog minstens een CL wedstrijd met Kramer in de spits -
@bringdaruckus_nl Napoli -1.5 en Feyenoord under 0.5 dan maar. Was tegen City ook makkelijk cashen.
-
@bringdaruckus_nl laten we hopen van niet, als je zoveel minder kwaliteit hebt, heb je echt bar weinig aan Kramert
-
@hap-slik-weg_nl
city odd was @1.41 gewoon. had ook -1.5 en -2.5 toen -
@joeyeekhout_nl
vond het wel grappig. Net zoals Nelom. Krijgt het toch ieder jaar weer voor elkaar om minstens 25/30 wedstrijden te spelen -
@bringdaruckus_nl In het weekend was de odd nog 1.52, komt natuurlijk door de dramatische uitcijfers van City. Gisteren was het ook weer prijs tegen Watford.