Champions League
-
@bringdaruckus_nl Zelfde probleem als jij nu, niet kunnen inloggen. Chelsea winst en een leuk rijtje binnen.
-
-
Nja we verliezen steeds minder ruim
-
@kagchelland_nl #lol.
-
Was weer genieten met Barca vanavond. Fijn al die Nederlandse hoerenlikkers.
-
Feyenoord zou de Nederlandse eer moeten redden dit seizoen, helaas is Feyenoord Europees nog minder dan FC Twente in de Eredivisie..
-
Nog 9 punten te behalen, met 9 punten overwinter je gewoon
-
@joeyeekhout_nl
prachtig he? CL spelen -
ja puur genieten, al 3 wereld wedstrijden gezien
-
Nee maar even serieus, is natuurlijk prachtig om in de Champions League uit te komen, maar we hebben er gewoon niet zoveel te zoeken helaas.
Al ben ik er wel van overtuigd dat Feyenoord beter kan dan dat ze tot nu toe hebben laten zien -
@dave-jansen_nl Ook de enige
-
Dit wordt de slechtste prestatie ooit in de CL samen met Willem II, netjes
-
@kagchelland_nl said in Champions League:
@dave-jansen_nl Ook de enige
ja hahaha daar ging het mis, Nederlandse voetbal is klaar ben ik bang
-
@suiz-luárez_nl Oh hier vergis ik me, Willem II haalde 2 punten, dat wordt voor Feyenoord nog een enorme opgave
-
@suiz-luárez_nl said in Champions League:
@suiz-luárez_nl Oh hier vergis ik me, Willem II haalde 2 punten, dat wordt voor Feyenoord nog een enorme opgave
Twee punten? Op je muil gauw.
-
Feyenoord had alleen punten kunnen pakken thuis tegen Sjachtar Donetsk thuis dat is ze niet eens gelukt voor de rest zijn ze kansloos en waarschijnlijk gaan ze ook niet eens meer scoren.
-
@suiz-luárez_nl zou ik nu voor tekenen
-
Word weer genieten vanavond met Feyenoord. Jammer dat de odds het dit keer niet waard zijn op unibet. 7-0 zou wel leuk zijn
-
@bringdaruckus_nl lol deze keer zal je tegengevallen zijn