Europa League
-
@mihau1878
Oké, kun je ook binnen vijf minuten in mijn kamer een muurtje sauzen? bvd -
@mihau1878 Byłem w Polsce
-
@SIRclitjeslikker_NL passend antwoord lijkt mij
-
@mihau1878 why u steal mai job??
-
ERROR
You do not have enough reputation to downvote this post -
Nu Utrecht ook Europa in gaat, wie hadden jullie liever in de EL gezien: Utrecht of toch AZ?
-
@maricja_NL Utrecht. Flink beter gedaan in reguliere ED dan AZ
-
AZ presteert vaak goed in Europa, bij Utrecht gaan goede spelers meteen weg als ze een goed seizoen hebben gedraaid
-
om mezelf maar eens te quoten: "utreg verdient het wel, maar heeft geen geplaatste status in 3e en laatste voorronde van de EL. Wordt dus niks, zeker als je de geplaatste ploegen ziet in de laatste voorronde. Gaan weer belangrijke punten."
AZ heeft veel grotere kans om de groepsfase te halen
-
Zal ik eens zeggen wat jij verdient, Domi
-
Utrecht moet je de komende 10 jaar niet meer sturen na Differdange
-
@DominicM_NL said in Europa League 2016/2017:
om mezelf maar eens te quoten: "utreg verdient het wel, maar heeft geen geplaatste status in 3e en laatste voorronde van de EL. Wordt dus niks, zeker als je de geplaatste ploegen ziet in de laatste voorronde. Gaan weer belangrijke punten."
AZ heeft veel grotere kans om de groepsfase te halen
Lariekoek dit altijd. Elke land heeft zo'n deelnemer behalve de absolute top. De beste 3 zijn de broodspelers en die zitten gemiddeld onder het concurrerend niveau. Alleen Ajax vliegt er nu overheen.
En een top FC Volendam begint bij een top Ajax. Zolang de top uit hun neus vreet, zal de rest nog slechter worden. -
@jeffreyelzinga_NL In grote landen zijn die kleinere clubs vaak nog wel geplaatst vanwege het goede gemiddelde van het land. Wij kunnen als land nooit zo'n goed gemiddelde halen als we clubs blijven sturen die er meteen uitvliegen
-
@jeffreyelzinga_NL Ik vind dit echt een heel onsamenhangend verhaal, sorry.
Het is gewoon zo dat AZ een grotere kans heeft de poulefase te halen, doordat ze een geplaatste status hebben en Utrecht niet
-
Utrecht moet bijna zijn eerste wedstrijd spelen. Weet iemand of dit live op tv komt bijvoorbeeld Fox Sport?
-
Kranten koppen met: Galatasaray sneuvelt voor Europees 'Nobody' na miljoenen investeringen...
Östersunds FK speelt zijn 2de europees wedstrijd nog wel
Plus hebben ze Wesley Sneijder eruit getrapt terwijl hij de afgelopen seizoen uitstekend heeft gepresteerd door zich assist koning te benoemen ondanks de slechte prestatie van het gehele ploeg.Kortom schandalig waar ze daar in Istanbul mee bezig zijn!
-
Wij zijn net met vrienden weer terug uit Östersund en onze vrienden daar waren maar wat blij met deze onverwachte zege!
-
Volgend jaar weer finale Ajax?
-
@kagchelland_nl Ja laten we maar doen dan he