Formule 1
-
-
Haha, oh wat echt waar? Haha ja zat toch steeds te appen tussendoor dus haha
-
Op naar de volgende GP. Ben reuze benieuwd naar de update van Red Bull.
-
Wat zijn jullie verwachtingen voor de volgende GP?
-
Ik hoop dat Red Bull wat dichter bij kan komen. Overigens al wel mooi dat Ferrari in elk geval dichter bij Mercedes is gekomen vooralsnog.
Afgelopen races verder niet echt gezien, hoop van de komende races meer mee te krijgen.
-
Räikkönen voor het eerst sinds de GP van Frankrijk weer op pole. Netjes hoor. Man wat was het een gave kwalificatie gisteren.
-
Zelfs als Alonso geen F1 rijdt gaat zn motor kapot :rofl:
-
@spectraaaaa_NL was toch gewoon een Honda (en niet de enige Honda die bijna vooraan reed en stuk ging)
-
Hoe the fuck heeft Kubica 115 ronden afgelegd met zo'n arm.......
Blijft trouwens eeuwig zonde van zijn crash, die gozer was zo schrikbarend goed. Had het potentieel om toch wel een WK'tje of 3(mogelijk zelfs meer) te pakken
-
*droomt van een onwaarschijnlijke comeback *
-
Ricciardo _ O _
-
@spectraaaaa_NL leuk dat Stroll ook gewoon uit z'n schoen dronk. Ik hoop dat hij een prima zorgverzekering heeft
-
In ieder geval een prima salaris, dus die zorg vervalt.
-
@spectraaaaa_NL said in Formule 1:
Had het potentieel om toch wel een WK'tje of 3(mogelijk zelfs meer) te pakken
Iedereen die top 10 rijdt in F1 heeft dat potentieel toch, je moet ze alleen in de beste auto zetten
-
Palmer wordt na de GP van Japan vervangen door Sainz. Geen toeval lijkt me.
-
Begin sinds kort meer te kijken. Successupporter, maar ik kan me heerlijk vermaken op een zondag. Lekker op de bank je weekend uitblussen. Prachtige race gister!
-
Het seizoen van de Formule 1 is weer begonnen dit jaar met de eerste race in Australië. Ik heb de hele race gekeken, was niet zoveel aan, Max helaas 6de geworden op een baan waar moeilijk inhalen is.
-
@thetransporter_nl Was inderdaad niet veel aan, weinig geluk aan de zijde van Verstappen.
-
Renault weer motorproblemen.. dit maal met de Turbo..
-
Komend weekend de GP van Spanje. Hoop eindelijk op succes voor Verstappen.