Formule 1
-
@maxaldinho_nl Ach, gelukkig zijn we hier niet zo achterdochtig dat we gaan beginnen over een complottheorie , toch?
-
@thunderbolt-zeke_nl Alles kan ^^ en ik verschiet van niks nimeer... maar toch als Max even inhield was het eventuele complot ook mislukt e
-
@maxaldinho_nl Max en "Even Inhouden", dat zal nooit samen gaan vrees ik
-
Persoonlijk denk ik dat Ferrari de juiste keuze heeft gemaakt met het contracteren van Charles Leclerc. Na Max Verstappen is hij waarschijnlijk het grootste talent binnen het deelnemersveld.
-
@dasfenêtre_nl Het is een goede keuze, vooral gezien het feit dat Vettel echt op scherp gezet moet worden om te kunnen winnen
-
Tis trouwens wel lekker dat we al over 4 dagen het eerste levenslicht van een Formule 1 bolide voor 2019 gaan zien. Ben benieuwd hoe de nieuwe Haas er uit gaat zien
-
Zojuist lees ik dat de RB15 van Gasly en Verstappen op woensdag 13 februari a.s. gepresenteerd wordt.
-
@dasfenêtre_nl Ik gok op hetzelfde design als anders
-
@patje1afca_nl De livery zal wel hetzelfde zijn als vorig jaar. Al denk ik wel dat we wat Honda achtige dingen terug gaan zien, op het logo na dan
-
Afgaande op de nieuwe helmdesigns van zowel Gasly als Verstappen zou het mij niet verbazen als de livery van de RB15 afwijkt van de voorgaande jaren. De livery van Haas F1 mag er zijn trouwens!
-
@dasfenêtre_nl Hij ziet er inderdaad behoorlijk strak uit. Al had ik iets meer kleur wel leuker gevonden
-
De STR14 van Toro Rosso is qua livery niet veel veranderd met voorgaande jaren. Volgens mij heeft Williams Racing vandaag ook haar teampresentatie. Benieuwd of zij met iets spectaculairs komen.
-
@dasfenêtre_nl Heb net de Willams gezien en Holy moly dat ding is awesome
-
Zojuist heb ik eens gekeken en de eerste beelden zien er zeker niet verkeerd uit. De kleursamenstelling ziet er gelikt uit anyway, @Thunderbolt-Zeke_NL!
-
De RS19 van Renault F1 Team is qua livery niet veel veranderd in vergelijking met vorig jaar. Vandaag kunnen we ons hart ophalen aan een drietal teampresentaties, waaronder die van Red Bull Racing.
-
@dasfenêtre_nl De RS19 is een redelijke kopie van de RB14, maar qua livery is het precies hetzelfde als vorig jaar idd. Ben heel benieuwd naar de RB15 en de W10
-
Inmiddels heb ik de nieuwe bolides van zowel Mercedes Motorsport als Red Bull Racing gezien. Ondanks de subtiele veranderingen in de livery mag de W10 van Mercedes Motorsport er zeker zijn. Vooral de overgang naar een donkere kleurstelling aan de achterzijde fascineert mij.
Over de livery van de RB15 valt helaas weinig te zeggen. Voor de teampresentatie heeft Red Bull Racing namelijk eenmalig voor onderstaande livery gekozen. Ben benieuwd hoe de RB15 er tijdens het seizoen uit komt te zien.
-
Ook McLaren F1 heeft de bolide voor het nieuwe seizoen gepresenteerd. De MCL34 ziet er niet verkeerd uit met de combinatie van lichtblauw en oranje. Deze tint blauw doet mij een beetje denken aan het eerste tijdperk van Fernando Alonso bij Renault overigens.
-
@dasfenêtre_nl Heb die auto op schaalmodel staan. Dat was blauw en geel, vind die mooier.
-
Al is die combinatie zeker wel mooi.