Zoekt crew / nieuwe leden
-
@Furrax_NL @Parakid_NL Bedankt voor jullie aanbiedingen, maar ik heb al een mooie crew gevonden genaamd O.S.C. Red Star. Hier ga ik weer wat crewervaring opdoen en veel leren. Succes met het zoeken naar meer leden
@Furrax_NL Passionforpink speelt volgens mij niet meer, Skippy6000 heb ik laatst nog gesproken en die wil binnenkort weer een competitie met mij meespelen. -
Volgens mij heb ik je niet uitgenodigd hoor. Stil Appie.
-
Hallo allemaal,
Ben sinds kort (ongeveer 2 weken) weer begonnen met OSM.
Heb vroeger best veel gespeeld, maar wel op verschillende accounts (vandaar dat ik nog maar weinig wedstrijden heb gespeeld op dit account)En ben opzoek naar een gezellige, actieve crew!
Laat me even iets weten als jullie geïnteresseerd zijn!
-
@mbroek_nl wij zouden je dolgraag bij ons willen hebben als je daar open voor staat. Neem anders even een kijkje; Afghans United
-
@appiel_nl Die Appie toch
-
Ik ben op zoek naar een crew, ik ben pas begonnen, al heb ik vroeger wel veel gespeeld! Enige ''eisen'' die ik heb is, dat ik een actieve crew zoek. En de crew ''duels'' start Mocht iemand interesse hebben, laat het gerust weten!
-
@mr-mole_nl je kan bij ons terecht. Wij zijn 7 duels ongeslagen en blijven dit voort houden voorlopig. Stuur mij een berichtje in game. Mijn OSM naam is; Parakid.
-
Wij van Feyenoord 010 Legioen zijn nog op zoek naar twee nieuwe leden.
Ben je voor Feyenoord en doe je graag mee aan de crew duel battles dan kan je een verzoek sturen om bij onze crew aan te sluiten.
Voorwaarde is wel dat je 1 account vrij houd voor de duels en zodra de competitie is afgelopen je meteen weer aanmeld voor het volgende duel!
Wij zijn een actieve crew met gezelligheid op het forum en staan in de top 5 van de crews. Ik zie de aanmeldingen wel tegemoet.
Met Rood-Witte groet, Hooli -
This post is deleted!
-
@frhooli21_nl Hij heeft al een crew nu.
-
Wij zijn op zoek naar nog 1 iemand voor crew battle! We staan 36ste en hebben 2608 punten
-
Hallo allemaal
Ik ben op zoek naar een leuke, gezellige en Nederlandse crew.
Ik ben 14 jaar oud, speel het sinds begin 2017.
Laat me weten als je interesse hebt -
He guys,
Ik speel het spel weer sinds een aantal jaar geleden. Het fenomeen crew binnen OSM, is nieuw voor mij. Ik join graag een crew. -
Hoi allemaal,
Na een tijdje niet gespeeld te hebben, ben ik opzoek naar een crew.
Ik heb op dit moment 28.810 managerpunten. -
@jordyrcjr_nl Just Relax zoekt leden
-
The Frisian Warriors zoeken nieuwe crewleden!
Wij zoeken mensen die woonachtig zijn in de regio Friesland.
Bij voorkeur iemand van een wat oudere leeftijd. (20+)
Wij stellen verder geen eisen aan de kwaliteit van de manager want wij helpen je graag verder in OSM.Als je besluit om bij ons in de crew te spelen mag je rekening houden met een gezellige groep heren die zich voorbereiden op duels.
Tevens hebben wij twee continue competities waarvan één open en één gesloten.
Om te ''solliciteren'' kun je mij een PM sturen!Mvg
Sietze Cooper
-
Dag crews,
Ik sta terug open voor toe te treden in een crew.
Ik ben enige tijd minder actief geweest nadat ik Golden Glory verlaten heb.
Ik heb dus enige ervaring met het crewleven en de verschillende competities.
Ik kan mijn steentje dus enigszins bijdragen en voor de nodige fun wel zorgen.Indien er nog vragen zijn, shoot maar!
grtsss
Alexander -
Ontzettend fijn om je weer terug te hebben Alexander! Heb je op osm nog toevallig op andere accounts gespeeld?
-
@pummel123_nl Hoi Alexander. Ik heb je een pm gestuurd via osm