Zoekt crew / nieuwe leden
-
@de-boterbloemen_nl Rustig jij. Anders haal ik de onkruidverdelger erbij!
-
@ayeitssamba_nl said in Zoekt crew / nieuwe leden:
@gishes_nl mag ik jullie joinen ?
Nee sorry, we zoeken meer ervaren managers. Bovendien hebben we al een paar nieuwe leden en zitten we redelijk vol.
-
Ik zoek nog leden voor mijn crew Oranje. Mocht je interesse hebben, dan hoor ik dat graag. De crew telt 14 leden en er wordt eens in de zoveel tijd een eigen crewcompetitie gestart om de uitdaging wat groter te maken.
-
Beste managers,
Afghans United is een crew, waar managers gezellig samen komen om met elkaar crew battles te overwinnen. Wij hebben inmiddels 3/3 battles gewonnen en zijn van plan de wins aan te houden. Heb jij nog geen crew en wil jij ons helpen? Kom erin en doe gezellig mee!
Ikzelf, ben van Afghaanse afkomst en dacht wellicht een crew op te zetten waar we met Afghaanse managers over de gehele wereld gezellig bij elkaar konden komen om tactieken te bespreken en overwinningen te vieren, maar volgens mij kan enkel de managers uit Nederland de crew joinen. Dus ben je nou geen Afghaan, maak je dan geen zorgen, ook met jou kunnen wij zeer zeker ook overwinningen vieren!
Groetjes,
Parakid
-
Just Relax maakt een comeback in de crewwereld!
Doel? Hoogste niveau in de Crewcup halen en terug bovenaan de crewranglijst! Interesse? Stuur mij een bericht! -
@furrax_nl goed bezig
-
@furrax_nl Hoe goed moet je zijn om bij jullie in de crew te kunnen komen? Ik ben nog niet heel goed namelijk.
-
@likeaboss010_nl Lage teams nemen en kopen + dooverkopen is wel handig meegenomen.
-
Of Bosscoins kopen, kan ook. Wat jij wilt.
-
Hallo heren,
Ik zoek een crew om hernieuwd kennis te maken met het crew-leven. Vroeger vrij veel OSM gespeeld, maar nu pas voor het eerst sinds vijf jaar weer. De sfeer in de crew is voor mij belangrijker dan de uitslagen. Ik zou graag aansluiten bij een crew met wat oudere leden, aangezien ik zelf toch alweer eind 20 ben. Dus mocht je leden zoeken, laat het mij weten.
-
@djordison_nl @Furrax_NL
-
Just Return zoekt leden! Sinds 3.0 werd ingevoerd ging het met Just Relax de mindere kant op. Bijna de helft v/d crew stopte met managen. Er was niks meer, het enige wat er nog was, was de crew competitie en crewcup. De laatste seizoenen zijn we paar keer gedegradeerd. De bedoeling is dat we z.s.m. opnieuw EL & CL weten te pakken. Het enige minpuntje is dat ons intern forum uitgestorven. We gebruiken wel WhatsApp. De inactieve leden zijn gekickt.
-
@djordison_nl ik zou zeggen werp is een blik in onze crew
-
Ik ben opzoek naar een goed aangeschreven crew.
Mijn hoogste rang is 572, ben zeer actief en speel al OSM sinds 2010/2011 en met J.Mourinho.NED sinds 2014
Ik heb ervaring met crew battles / competities, aangezien ik ex-(mede)beheerder van Same Vision ben geweest.Een leuke groep staat voor mij voorop maar ik sluit mij het liefst aan bij een crew uit de top 20.
Mocht er een crew interesse hebben graag een pb op osm aangezien ik het forum niet dagelijks bekijk en via de app berichtjes ontvang.Met vriendelijke groet,
J.Mourinho.NED -
Hallo allemaal,
Ik ben in 2013 als 11-jarig jochie begonnen met osm, samen met vrienden. Destijds hebben we het een paar in-game seizoen gespeeld en een jaar of 2/3 later hebben we het wederom voor even opgepakt. Nu ben ik zelf weer begonnen, en sta ik momenteel met Borussia Mönchengladbach eerste in de Duitse competitie en ben na 16 speelrondes nog ongeslagen. Omdat mijn behaalde managerpunten niet meer volledig meetellen (die worden na verloop van tijd steeds minder waard) moet ik wat betreft die klassementen weer min of meer helemaal opnieuw beginnen. Graag zou ik me bij een crew aansluiten. Niveau is van ondergeschikt belang, zolang er maar leuk en gezellig battles en competities worden gespeeld. Ik weet niet precies wat allemaal relevant is voor een crew om te weten, maar ik heb om en nabij de 900 wedstrijden gespeeld, 21 prijzen in de prijzenkast en 26 achievements behaald. Graag hoor ik het als er interesse is!
Met vriendelijke groet,
Jelle
-
@j-mourinho-ned_nl said in Zoekt crew / nieuwe leden:
Ik ben opzoek naar een goed aangeschreven crew.
Mijn hoogste rang is 572, ben zeer actief en speel al OSM sinds 2010/2011 en met J.Mourinho.NED sinds 2014
Ik heb ervaring met crew battles / competities, aangezien ik ex-(mede)beheerder van Same Vision ben geweest.Een leuke groep staat voor mij voorop maar ik sluit mij het liefst aan bij een crew uit de top 20.
Mocht er een crew interesse hebben graag een pb op osm aangezien ik het forum niet dagelijks bekijk en via de app berichtjes ontvang.Met vriendelijke groet,
J.Mourinho.NEDIk ben inmiddels lid geworden van Golden / Silver Glory.
Bedankt voor de reacties maar ik ga hier een nieuwe uitdaging aan. -
Iemand die Just Relax wil helpen voor crewplaatjes & eventuele ledenfiches? PM mij!
-
Hallo allemaal,
Ik ben 17 jaar en ben op zoek naar een crew die rond mijn niveau zit.
Mijn hoogste rang is momenteel 7737 en speel dit spel dagelijks.
Van de 27 seizoenen die ik heb uitgespeeld ben ik 18x kampioen geworden, 18x bekerwinnaar en heb ik 27x doelstelling gehaald.
Stuur me een pb als jullie interesse hebben in me.Met vriendelijke groet,
Alex -
Hallo is er ergens een crew waar ik kan joinen, ik ben 14 jaar het mooiste zou een talentencrew zijn waar ik mezelf goed kan verbeteren. Ik hoor het graag als er ergens een plekje voor me vrij is. Fijne dag nog verder.
-
@likeaboss010_nl said in Zoekt crew / nieuwe leden:
Hallo is er ergens een crew waar ik kan joinen, ik ben 14 jaar het mooiste zou een talentencrew zijn waar ik mezelf goed kan verbeteren. Ik hoor het graag als er ergens een plekje voor me vrij is. Fijne dag nog verder.
Is niet meer nodig