Zoekt crew / nieuwe leden
-
Wat een bende kinderen daar zeg. Waarom vragen ze mij nooit? Kutcrew.
-
@furrax_nl Jij zit vastgelijmd op de stoelen van JR
-
@furrax_nl ik weet niet of het over Imperium ging maar als dat wel zo is vragen we je niet omwille van deze reden: een mauve komt er niet in!
-
Onze crew -Pleasure - is op zoek naar managers die onze crew willen komen versterken bij het spelen van duels. Onze crewchat is ondergebracht bij Discord en we zien wel graag dat je daar een regelmatige bezoek brengt. Heb je interesse of wil je nog wat info dan kan je me een pb sturen.
-
OnlineFootballFederation is op zoek naar versterkingen!
Gezelligheid staat bij ons hoog in het vaandel. Uiteindelijk spelen we maar een spelletje wat we allemaal leuk vinden. Wel willen we graag winnen. Door daar met elkaar voor te gaan, lukt dat ook. Zo draaien wij continu hoog mee op de duelranglijst en draaien wij al seizoenen lang mee in de CrewCup: Champions League, welke wij eerder dit jaar hebben weten te winnen. Om ervoor te zorgen dat we dit kunnen vasthouden, zijn wij op zoek naar nieuwe aanwinsten voor ons team.Wij bieden jou:
- Een gezellige, gemotiveerde groep managers
- Crewduels tegen andere crews bovenin de duelranking
- Een crew die binnen de CrewCup actief is op Champions League-niveau
- Een Discord-server waar onze communicatie plaatsvindt
Wij zijn wij naar op zoek?
- Je bent een teamspeler en bereid om tot het beste resultaat te komen voor het team
- Je bent leergierig en bereid je te blijven ontwikkelen
- Je hebt een slot beschikbaar om duels te spelen. In samenspraak kan je altijd eens een duel overslaan. Er bestaan nou eenmaal belangrijker zaken dan OSM
- Je hebt geen bezwaar tegen het gebruik van Discord als communicatieplatform
- Je bent 18 jaar of ouder
- Je deelt in het weekend braaf een foto van je speciaalbiertjes
- Ervaring met het spelen in crewduels en/of CrewCup, KL of vergelijkbare competities is een pré.
Herken jij jezelf in bovenstaande en denk je van toegevoegde waarde te kunnen zijn voor ons team? Stuur dan een PM naar onze crew recruiters @MartijnFC_NL en/of @meneer-Speksnijder_NL en hopelijk kunnen we wat betekenen voor elkaar.
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.
-
Je deelt in het weekend braaf een foto van je speciaalbiertjes
Deze vind ik dan wel heel erg leuk
OSF eerder dan? (OnlineSpeciaalbierFederation )
-
Had nu wel WhatsApp als communicatiemiddel verwacht. Beetje tegenvaller dit.
-
@furrax_nl Discord kan best handig zijn. Daar kan je eigen een soort van eigen "crewforum" creëren. Iets wat we natuurlijk nog wel kennen van vroeger, toch Sjan?
Café de Poort, spelletjes, soepjes etc
-
@maricja_nl Ik ken het ja. Alleen is iedereen te lui in JR om actief te zijn daar. Derde van de crew doet geen moeite.
-
Onze crew Warriors is ook op zoek naar versterking. De gezelligste crew van Osm. Wat bieden we jou?? Weinig!! Gewoon je bek houden en aan je teambouw werken. Smijten met bosscoins intresse?? Stuur carphuntertje een lief berichtje dan komt het helemaal goed.
-
The Fifth Element en The V Element is op zoek naar nieuwe leden
Wat hebben wij jou te bieden ?
Leuke groepschat via whatsapp N discord
Deelname aan de Crew Cup
Crewduels;
Leuke sfeerWat verwachten wij van jou?
Deelname aan crewduels
Eventuele deelname aan Crew Cup
Actief zijn
Communicatief vaardig in Engels/NederlandsGelieve contact op te nemen met @cicinho24_NL @a-s-p-e-c-t-nl_nl @3LPr0fess0r_NL
-
@carphunter79_nl Een leuke belg heb je gehad al ,helaas klikte het niet tussen ons maar verleden tijd dit vooruit kijken nu .
-
@rudiclaeys_nl Rudi toch Ik hou nie zo van leuke belgen die een aardig potje kunne janken. Heb ik al wat ervaring mee in onze crew. Heb al verschillende jankbelgen in de crew gehad waarvan ik blij was dat ze gevlogen waren. En voor leuke belgen is er altijd plek hier hoor. Nou weer genoeg gezegd hier Rudi. Als je weer een huilbui hebt kan je me altijd prive appe hoor. Komt allemaal goed Rudi. Laten we deze topic met rust late nu .
-
@carphunter79_nl Wie bedoel je Robbie?
-
Behoor ik dan tot de leuke Belgen robje? ♂️
-
Sorry voor mn belgische vrienden die zich aangesproken voelen En Jurgen ik wacht nogsteeds op jou versterking hiero en Woopertje is gestopt?? Maar houd zich alleen bezig met overtredingen in de crewcup?? komop nou zeg. Lekker hier komen gewoon en weer pompe met de bcs. Heb echt versterking nodig boyz. .. dacht gister een goede versterking te hebben. Maar die was ineens gevlogen zonder een berichtje. Zonde weer! Dat was geenstyle ehh yourestyle nou maak er weer wa moois van vandaag osm helden . Ik zie de berichtjes wel verschijnen wie ik graag mag promoveren naar Warrior
-
Hi Rob,
Ik voelde mij even een echte warrior maar Andy zei dat jij voor Antwerpen was. Dus ik heb mij laten verleiden tot een overstap naar Imperium. Waar ik mijn oude maatje Dave weer trof. Die kans kon ik niet laten liggen.. Andy heeft mij daarnaast ook nog 2500 BC beloofd, waar ik nog steeds op wacht..
Met vriendelijke groet,
Yourestyle of Jourestyle voor bekenden.
-
Ik had horen waaien omdat Andy geen afscheidstornooi kreeg dat hij een afscheidsduel samen met jou ging spelen...
-
@jourestyle_nl ok man thnx voor je toelichting️ en nee ik ben samen met ome Andy fan van de kv mechelen. Vandaar die naam ook van mechelen. Een echte mechelse hooligan die Andy maar jammer yourestyle had wel leuk geweest hiero. En thnx dat me berichtjes worden gewaardeerd hier. Helemaal top mijn lieve osm supporters blijve lache pikkies alles komt goed
-