Zoekt crew / nieuwe leden
-
The Fifth Element en The V Element is op zoek naar nieuwe leden
Wij bieden:
Ruimte voor ideeën en eigen inbreng
Een prettige werksfeer in een informele crew
We communiceren duurzaam
Uitstekende doorgroeimogelijkheden van TVE naar TFE
Goede secundaire crewvoorwaarden
TissuesWij vragen:
Minimaal MBO denkniveau
Goede communicatieve eigenschappen en een vriendelijke houding
Beheersing van de normale omgangvormenBen je geïnteresseerd, neem dan contact op met @wooper_NL @Douwe-Kooistra_NL of @cicinho24
-
Wij vragen:
- geen dealtjes te sluiten met managers van een andere crew.
-
Wij van Moneyball zijn opzoek naar nieuwe leden!
Wij zijn een jonge (nog geen jaar oud) maar ambitieuze crew met veel ervaren leden (voormalig top 10 Crews) die het doel hebben zich naar de top te duelleren.Wie zijn wij?
→ een ervaren doch jonge crew
→ een crew met ruimte voor iedereen
→ een statistische crew
→ een gezellige doch serieuze crew
→ een voetbal minnende en liefhebbende crewWat hebben we je te bieden?
→ veel ervaring en dus hulp op veel gebieden
→ ruimte voor nieuwe ideeën
→ een zeer georganiseerde Discord pagina
→ gezelligheid met en onder alle leden
→ doorlopende Duels met de mogelijkheid tot het spelen van de Crewcup en NCKWat verwachten wij van jou?
→ ervaring op OSM en het spelen van Duels
→ actief meedoen op de Discord pagina
→ loyaliteit en betrouwbaarheid
→ meedraaien in de Duelteams
→ je volle inzet bij deelname aan Crewcup of NCKIs deze crew iets voor jou?
Bekijk dan onze crewpagina en neem contact op met mij (Huggie Bear). -
Hallo,
Wij van SVC en SVV zoeken nieuwe managers voor onze crews.
Wij zoeken mensen die actief en leergierig zijn. Gezelligheid en teamwork staan bij ons hoog in het vaandel!
Lijkt het je wat om een van onze crews te joinen? spreek dan een van de beheerders aan! Of contact mij (football128). -
@football128_NL Hoi Patrick. Ben jij zo gezellig geworden dan??? Geloof er weinig van doei Patrick gaat je goed pikkie️
-
@Carphunter79_NL moet jij nu overal op reageren ? Mijn zoontje van 2 heeft nog meer verstand dan jou man.
-
Laten we het vriendelijk houden mannen
Iedereen mag een oproep doen voor zijn/haar crew. Daar mag je leuk op reageren, maar houd elkaar wel in elkaars waarde.#doeslief
-
@football128_NL Dan jij*
-
Als jou*
-
dan jouw* mits Carphunter op mannen valt, die optie is er ook nog.
-
Hoi Patrick️ bij de vierde man staat gezelligheid ook hoog in het vaandel. Misschien wat voor jou crew . Doei patrick Hoi Daan hoezzie?? Leuk dat je weer even mee komt kletsen. Altijd gezellig als Daan in de house is. Maak er weer wa moois van vandaag ome Daan️
-
@daankaars_NL Kan ik bij jou een lekkere geur kaars bestellen?? Het ruikt hier een beetje vervelend ouwe kaarsefreak. Steken we gezellig een kaarsje aan hiero. . Om de gezelligheid weer een beetje te laten terugkeren. Ik vind het best gezellig hoor daar nie van maar ik hou dr weer over op. Sorry manne succes met leden zoeken in de crews
-
Tenminste als je die kaarsen wel gebruikt om aan te steken . En niet om ergens in te steken ouwe kaarsemaker. En nee sorry Daan ik val niet op manne met je mooie kaars nu kap ik er echt mee en het is best gezellig al toch?
-
kaaskaaskaaskaaskaaskaas_NL Dutch Usersreplied to Carphunter79_NL on last edited by kaaskaaskaaskaaskaaskaas_NL
@Carphunter79_NL Ik heb kaarsen in alle soorten en maten. Om aan te steken, en om ergens in te steken, voor ieder wat wils.
laten we het overigens verder on topic houden, en Het Bierde, De Vierde Man en alle andere alter ego's hun crew laten delen. -
@daankaars_NL U vergeet de Man van Glas dat was een zeer actieve manager bij het oude don't look back
-
@niekpro2005_60_NL de man van het gekinkelde glas. Met ze zogenaamde mooie crew en mooie verhalen. Nee sorry wou eigenlijk niks meer met hem te maken hebbe. Goude berge belove en poep achterlaten. En dan lees je zoiets dat gezelligheid hoog in het vaandel staat . Met ze nepaccount. Kan daar slecht tegen. Fijne dag !! Nam het nog voor hem op ook toen hiero das nog het ergste. Maar als er nog toppers zijn die een crew zoeken en die echt gezellig zijn meld me gewoon. Have fun boyz️
-
ik zoek crew ben niet ervaren ik wil nog alles leren pm me
-
Zielig figuur ben je
-
Beste crews,
Inmiddels ben iets meer dan 2 weken aan het spelen en binnenkort mag ik eventueel een crew joinen. Momenteel speel ik in minder aantrekkelijke competities om eerst zelf het spelletje te leren. Toch zou ik graag een gezellige en volwassen crew joinen om o.a. meer over tactieken te leren. Op termijn sta ik zeker open duels en events, al heb ik daar totaal geen ervaring mee.
Mocht er iemand een plekje hebben of kennis willen maken, stuur gerust een PM!
-
@LCFVR30_NL Ik zie dat je een crew gevonden heb. Succes!