Zoekt crew / nieuwe leden
-
@Furrax_NL said in Zoekt crew / nieuwe leden:
@Sjinne_4_ever_NL Tot hoeveel leden gaan jullie?
Ik zou wel graag 10 actieve leden willen hebben, forum + managen. Dus dan moeten we nog even doorzoeken
-
@Sjinne_4_ever_NL Gelezen, ik heb je wat teruggestuurd
-
Ik speel net dit spel en wil graag bij een crew wie o wie nodigt mij uit.
-
Maak jij een crew dan doe ik mee
-
@iwenblibli_NL193 Stuur mij een DM en je komt in de nieuwst crew die er is. Vandaag aangemaakt
-
@Roel-Dijkstra_NL Stuur mij een DM, en je komt in mijn crew, vandaag opgericht..
-
Wij zijn op zoek naar nieuwe actieve leden die bij ons in de crew willen komen die vandaag is opgericht. De naam van onze crew is The OSM Masters.
We verwachten het volgende:
-Goed humor en actieve inbreng
-Meedoen met competities van de crew (crewcup,. crewcompetities, battles etc.)
-Elke dag online op OSM
-Leeftijd 16 jaar of ouder.Natuurlijk is er een uitzondering mogelijk als je mij (marcelenpatrick14) en PB stuurt.
Is dit wat je zoekt? Stuur mij dan een PB met hoe je met osm bent begonnen, dat je ervaring hebt, je leeftijd etc.
We horen graag van jou!!!!! -
@marcelenpatrick14_NL Ben mischien dom maar wat is een DM
-
@Roel-Dijkstra_NL Prive bericht :clown:
-
waarom geen crewuitnodiging sturen naar mij want ik snap niet hoe ik in jou crew kom
-
@Roel-Dijkstra_NL Stuur mij een bericht via de chat.
-
@Papavoetbal10_NL Misschien is het handig dat je met mee in contact komt in de chat.
-
@Lexfootbal_NL Kom in de osm chat en je bent welkom in mijn crew.
-
Hoi,
Ik ben nog opzoek naar een crew!
Neem gerust even een kijkje op mijn profiel.
https://www.onlinesoccermanager.nl/Users/5746149/Profile
Neem ook gerust contact op voor eventuele vragen en misschien klikt het wel zo goed dat we een leuke samenwerking krijgen in de crew.
Mvg,
Succescoach12
-
Wij zijn nog steeds op zoek, dus voor wie het nog niet wist:
Wij van The OSM Tigers zijn nog op zoek naar een nieuw lid!
Wat we van je verwachten:- Een gezellige actieve inbreng op ons crewforum
- Inzet voor de crew (deelname aan crewcompetitie, forumactiviteiten en initiatieven)
- Actief managen
- Leeftijd van 18+
Indien je aan een van de vereisten niet voldoet, dan is een uitzondering wellicht nog mogelijk… dus wil je lid worden van onze prachtige crew die al sinds 2006 bestaat? Twijfel dan niet neem contact op met @Sjinne_4_ever_NL (Ruud)!
Stuur wel wat info mee n.a.v. je sollicitatie. Leeftijd, wat over jezelf, motivatie etc
-
@marcelenpatrick14_NL said in Zoekt crew / nieuwe leden:
Wij zijn op zoek naar nieuwe actieve leden die bij ons in de crew willen komen die vandaag is opgericht. De naam van onze crew is The OSM Masters.
We verwachten het volgende:
-Goed humor en actieve inbreng
-Meedoen met competities van de crew (crewcup,. crewcompetities, battles etc.)
-Elke dag online op OSM
-Leeftijd 16 jaar of ouder.Natuurlijk is er een uitzondering mogelijk als je mij (marcelenpatrick14) en PB stuurt.
Is dit wat je zoekt? Stuur mij dan een PB met hoe je met osm bent begonnen, dat je ervaring hebt, je leeftijd etc.
We horen graag van jou!!!!!Wij zoeken nog een aantal crewleden? Heb je interesse? Neem dan contact op met mij via een PB!
-
Goededag allemaal. Ik ben opzoek naar een crew om te joinen. Ik speel het spelletje langer dan de meesten hier, ik was er al bij in 2005 Ik ben altijd blijven managen, de laatste tijd niet gefixeerd op teams met lage doelstellingen maar met behulp van een goede crew wil ik dat weer gaan doen. Over het algemeen word ik wel vaak kampioen met mijn teams of haal ik ruimschoots de doelstelling. Ik zoek dan ook een crew die volledig gefixeerd is op het behalen van resultaat. Daar ik een kleine heb sinds kort ben ik niet 24/7 op het forum maar heb altijd wel mijn steentje bijgedragen in crewforums.
Naam : Rachid
Huidige stand ranglijst: 14k
Fav team: PSV
Favoriete speler: Messi
Leeftijd : 27Hoor graag of er competitieve crews zijn die plek hebben voor mij. Graag een pb met wat meer informatie over je crew.
-
@marcelenpatrick14_NL hoi ik speel al best lang osm en ga met veel energie in je crew zoals je ziet heb ik al veel prijzen gewonnen maar ook vaak ontslag genomen dit is de volgende reden. Ik haal altijd mijn doelstelling wel maar mijn vrienden willen dan weer een andere competitie enzv. Ik ben goed in osm en kom je graag versterken. Ik ben elke dag online en niet 1 x maar meerdere keren. Ik hoor van jullie
-
Algehele record ha inclusief subacounts:
Aantal keer kampioen: 33
Beker: 27
Doelstelling behaald: 91
Huidige record: 19 seizoenen op rij een prijs -
ik zoek een crew die veel online is en veel verstand van voetbal heeft. ik speel al een paar jaar osm en heb al veel doelstellingen kampioenschappen en bekers gehaald maar nog nooit echt in een crew gezeten. dit lijkt mij super leuk! heb je intresse ik hoor het graag