Zoekt crew / nieuwe leden
-
@Carphunter79_NL moet jij nu overal op reageren ? Mijn zoontje van 2 heeft nog meer verstand dan jou man.
-
Laten we het vriendelijk houden mannen
Iedereen mag een oproep doen voor zijn/haar crew. Daar mag je leuk op reageren, maar houd elkaar wel in elkaars waarde.#doeslief
-
@football128_NL Dan jij*
-
Als jou*
-
dan jouw* mits Carphunter op mannen valt, die optie is er ook nog.
-
Hoi Patrick️ bij de vierde man staat gezelligheid ook hoog in het vaandel. Misschien wat voor jou crew . Doei patrick Hoi Daan hoezzie?? Leuk dat je weer even mee komt kletsen. Altijd gezellig als Daan in de house is. Maak er weer wa moois van vandaag ome Daan️
-
@daankaars_NL Kan ik bij jou een lekkere geur kaars bestellen?? Het ruikt hier een beetje vervelend ouwe kaarsefreak. Steken we gezellig een kaarsje aan hiero. . Om de gezelligheid weer een beetje te laten terugkeren. Ik vind het best gezellig hoor daar nie van maar ik hou dr weer over op. Sorry manne succes met leden zoeken in de crews
-
Tenminste als je die kaarsen wel gebruikt om aan te steken . En niet om ergens in te steken ouwe kaarsemaker. En nee sorry Daan ik val niet op manne met je mooie kaars nu kap ik er echt mee en het is best gezellig al toch?
-
kaaskaaskaaskaaskaaskaas_NL Dutch Usersreplied to Carphunter79_NL on last edited by kaaskaaskaaskaaskaaskaas_NL
@Carphunter79_NL Ik heb kaarsen in alle soorten en maten. Om aan te steken, en om ergens in te steken, voor ieder wat wils.
laten we het overigens verder on topic houden, en Het Bierde, De Vierde Man en alle andere alter ego's hun crew laten delen. -
@daankaars_NL U vergeet de Man van Glas dat was een zeer actieve manager bij het oude don't look back
-
@niekpro2005_60_NL de man van het gekinkelde glas. Met ze zogenaamde mooie crew en mooie verhalen. Nee sorry wou eigenlijk niks meer met hem te maken hebbe. Goude berge belove en poep achterlaten. En dan lees je zoiets dat gezelligheid hoog in het vaandel staat . Met ze nepaccount. Kan daar slecht tegen. Fijne dag !! Nam het nog voor hem op ook toen hiero das nog het ergste. Maar als er nog toppers zijn die een crew zoeken en die echt gezellig zijn meld me gewoon. Have fun boyz️
-
ik zoek crew ben niet ervaren ik wil nog alles leren pm me
-
Zielig figuur ben je
-
Beste crews,
Inmiddels ben iets meer dan 2 weken aan het spelen en binnenkort mag ik eventueel een crew joinen. Momenteel speel ik in minder aantrekkelijke competities om eerst zelf het spelletje te leren. Toch zou ik graag een gezellige en volwassen crew joinen om o.a. meer over tactieken te leren. Op termijn sta ik zeker open duels en events, al heb ik daar totaal geen ervaring mee.
Mocht er iemand een plekje hebben of kennis willen maken, stuur gerust een PM!
-
@LCFVR30_NL Ik zie dat je een crew gevonden heb. Succes!
-
Rise Up is op zoek naar nieuwe leden!
Wie zijn wij?
Rise Up is opgericht op 1 november 2019. Inmiddels zijn wij al 3 jaar lang een crew die gericht is op prestatie gecombineerd met gezelligheid. Hiervoor hebben wij een actieve Discord en zitten veel leden al lange tijd in de crew.Rise Up is de voormalig kampioen crew cup en speelt momenteel nog steeds op het hoogste niveau.
Wat bieden wij verder?
- Actieve, gezellige en leerzame Discordgroep;
- Crewbattle deelnames;
- Crewcompetitie met loting en een poule;
- Betrouwbare crew met vriendelijke, loyale crewleden;
- Eventueel mogelijk tot het spelen van Crew Cup op het hoogste niveau!
Past dit bij jou en lijkt het je wat om Rise Up te joinen? Stuur dan een bericht naar mij of Frituurpannekes.
-
The Fifth Element en The V Element is op zoek naar nieuwe leden
Wij bieden:
Ruimte voor ideeën en eigen inbreng
Een prettige werksfeer in een informele crew
We communiceren duurzaam
Uitstekende doorgroeimogelijkheden van TVE naar TFE
Goede secundaire crewvoorwaarden
TissuesWij vragen:
Goede communicatieve eigenschappen en een vriendelijke houding
Beheersing van de normale omgangvormenBen je geïnteresseerd, neem dan contact op met @wooper_NL @Douwe-Kooistra_NL of @cicinho24
-
Wij zoeken ook nog een paar noobs.
-
@Furrax_NL Ik wil wel.
-
Wij zoeken in totaal 5 managers om met ons een gezamenlijke "Internationale" strijdgroep te vormen en dan samen te spelen.
Wij zijn de SG Eintracht Frankfurt Crew en hebben drie teams. We staan momenteel 14e en 79e op de wereldranglijst, ons derde team heeft 25.000 punten.
Het plan is om in het begin een paar gevechten als groep te spelen in ons tweede top 100 team, en dan, bij succes, als groep een van de vier gevechtsplekken / slots in het eerste team over te nemen.
We hebben een aantal eisen waaraan je moet voldoen.
Een teamspeler zijn, goede manieren hebben, geen onruststoker zijn.
Wees loyaal, geen crew hopper.
Wees zeer communicatief in Battle Chat en zeer goed in teambuilding.
Kunnen communiceren in het Engels en beschikken over WhatsApp.
Heb een grote succesvolle Battle ervaring op hoog niveau.Als u aan onze eisen kunt voldoen en als u geïnteresseerd bent, neem dan direct contact met mij op en dan bespreken we alles verder.
Stel jezelf voor met een paar zinnen. In welke ploegen je hebt gespeeld, waarom je bij ons wilt komen, maar ook wat persoonlijke informatie over jezelf, wie je bent, hoe je heet, waar je vandaan komt, enz.
Wij zijn geen anonieme bemanning, er is geen druk, niemand hoeft er 24/7 voor de bemanning te zijn. We spelen en organiseren alles in een zeer ontspannen sfeer, maar we zijn één grote familie en daar hechten we veel belang aan.
Wij zijn blij met elk nieuw lid dat onze familiaire, collaboratieve, ontspannen en succesvolle filosofie verder wil ontwikkelen en stimuleren en deel wil uitmaken van een geweldige gemeenschap .