SKHF Café
-
waar is mronlinedragon eigenlijk
-
-
@suiz-luárez_nl
tjah. dat is misschien een betere verwoording..
Maar waarom geen roll back ? waarom niet terug naar het osm 2.0 ? naar het leuke scoreboard.. en het overzicht met forums bij crews etc? -
Keek vroeger ook altijd scorebord bij belangrijke wedstrijden. Mooie tijden
-
@jo92_ajax-rullzzz_nl Derwort had gezien dat spelletjes op Facebook veel meer verdienden met pay-to-win-systemen dus moest OSM dat ook opeens. Vind het wel mooi dat een spel als Fortnite laat zien dat je helemaal geen pay-to-win hoeft te hebben om mensen over te halen om geld te betalen voor extra's.
-
@suiz-luárez_nl zeker mooi om te zien .. je ziet nu langzaam ook op de ps4 veel spellen terug komen waarvoor je eenmalig wat betaald. Fortnite is daar een mooi voorbeeld van zoals je al zei... het is toch schrijnend om te zien dat heel veel oud gediende gestopt zijn. doet die Derwort dan helemaal niks ? Ik begrijp daar dan echt niets van.
-
Wat valt er niet te begrijpen aan een idee dat je uitvind, uiteindelijk kan verkopen?
Iets waar je jarenlang gratis gebruik van heb kunnen maken (je bent nooit verplicht geweest (P)SK's te kopen.)
Dat het zo commercieel zou worden, was op het moment van de opstart 16 jaar geleden echt niet naar voren gekomen, hoe mooi het is dat het dan uiteindelijk kan gebeuren.
Mee eens dat het 'speelplezier' voor oud gediende weg is erdoor, maar dan nog zijn we hier vrij in om het wel of niet te spelen..Kan Jeroen of GB hier niks van kwalijk nemen alleen groot gelijk in geven.
Al zou een OSM 2.0 leuk zijn, maar niet rendabel..
-
Hans Kraaij per direct weg bij Fc Lienden na woorden wisseling met aantal supporters na de verloren wedstrijd.
heftig heftig.
-
als per direct met terugwerkende kracht van toepassing is wel
-
@l-r-van-kessel_nl En waarom is osm 2.0 niet rendabel ?
Ze hebben bij GB verkeerde keuzes gemaakt. Misschien dat osm.com helemaal lyrisch is over dit concept. Maar als je het oude osm kent kan je dit niet tof vinden.
Tuurlijk zijn we vrij om wel of niet te spelen. ik hoop alleen dat er een keer gehoor wordt gegeven aan de mensen die ook kritiek op dit osm 3.0 hebben .. ipv doen alsof dit zo geweldig is. -
-
@jo92_ajax-rullzzz_nl said in SKHF Café:
@l-r-van-kessel_nl En waarom is osm 2.0 niet rendabel ?
Ze hebben bij GB verkeerde keuzes gemaakt. Misschien dat osm.com helemaal lyrisch is over dit concept. Maar als je het oude osm kent kan je dit niet tof vinden.
Tuurlijk zijn we vrij om wel of niet te spelen. ik hoop alleen dat er een keer gehoor wordt gegeven aan de mensen die ook kritiek op dit osm 3.0 hebben .. ipv doen alsof dit zo geweldig is.Hij zal er heus geen verlies op osm 2.0 hebben gemaakt maar dit is gewoon commercieel gezien veel interessanter. Als ondernemer wil je gewoon geld maken, osm is geen liefdadigheidsinstelling maar een commercieel bedrijf. Als ik Derwort was had ik absoluut hetzelfde gedaan.
-
@jo92_ajax-rullzzz_nl said in SKHF Café:
@suiz-luárez_nl zeker mooi om te zien .. je ziet nu langzaam ook op de ps4 veel spellen terug komen waarvoor je eenmalig wat betaald. Fortnite is daar een mooi voorbeeld van zoals je al zei... het is toch schrijnend om te zien dat heel veel oud gediende gestopt zijn. doet die Derwort dan helemaal niks ? Ik begrijp daar dan echt niets van.
Dit klinkt gewoon alsof het over zielige arme uitgehongerde kinderen gaat in de oorlog. Derwort hoeft toch geen medelijden te hebben met 25+ jarige mensen die het jammer vinden dat hun spelletje veranderd is
-
@timeenennaam_nl said in SKHF Café:
"Een van de fanatiekste Tukkers is Robin: zijn dagindeling valt of staat rond OSM. In het digitale spel worden spelers beter als je ze traint. „Om de acht uur kun je een training doen”, legt Robin uit.
„Ik ga daarom om 23.00 uur naar bed, doe vlak voor het slapen gaan een training en zet de wekker om 7.00 uur. Zodra ik wakker word, start ik OSM op en train ik weer. Zo haal ik het maximum van drie trainingen per dag. Sommige jongens gooien er geld tegenaan.” Het spel is gratis, tegen betaling krijg je de beschikking over extra opties. „Door slimmigheidjes probeer ik de beste te worden.”"
Update: onze topmanager Robin heeft de competitie alweer verlaten
-
en rickjustinlarsleonro dan?
-
@bringdaruckus_nl het interesseert me eigenlijk geen donder.. maar ik had gehoopt dat hij meer had geluisterd naar de mensen
-
@bringdaruckus_nl Binnenkort ben ik v/d partij!
-
@dominicm_nl said in SKHF Café:
en rickjustinlarsleonro dan?
ja heyyy als topper robin het al niet kan, wat moet de rest dan.
-
Vast ragequit na degradatie van Twente
-
Ik dacht, dit is wel leuk om met jullie te delen:
Week 35 van 43 met Watford.
300 transfers, waarvan er 152 van mij waren.
Kopen verkopen.Grt