SKHF Café
-
@Furrax_NL En wat is er dit keer gezet?
-
Kan je de link niet openen? Anders moet ik hem via de laptop naar hier verslepen.
-
@Furrax_NL Ik zag je link niet, zat nog op de vorige pagina. My bad.
Freedom. Naar het nummer van George Michael, andere betekenis of?
-
Nee. Gewoon vrijheid in het leven.
-
Zo ik ben heel dorstig van al die slotjes plaatsen.
-
Net naar binnen. Nu naar boven op de tablet. Lekker aan de 0.0.
-
@Furrax_NL Ik had een selectiepresentatie en openingsavond bij Excelsior, de wijn vloeide rijkelijk. Echter de wekker vanochtend was minder aangenaam.
-
Ik heb al tijdje geen wekker gezet.
Btw, je kan nu om de 90 dagen je managernaam veranderen. Dave Jansen heet al tijdje Davemx. Gok dat die proefpersoon was.Ikzelf overweeg om verder te gaan als Fuhrax, Vjenne-Rulezz of Sir Heyvaert G.
-
Ik heb zojuist mijn managernaam na 20.5 jaar ook veranderd. Wilde liever niet met mn eigen naam spelen maar dat kon nooit worden aangepast.
-
Denk dat het forum niet mee wilt qua naam.
-
@Fuhrax_NL Beter ook ,anders herkennen we al die duizenden bezoekers op het forum niet meer
-
-
@L-R-van-kessel_NL Je naam blijft hetzelfde. Mijne is veranderd hier.
-
@Fuhrax_NL Ik zie het, geen idee waarom niet. Wellicht moeten de Mods herkenbaar blijven..
-
@L-R-van-kessel_NL Bof jij even
-
Heb je al uitgelogd op het forum zelf? Als je daarna weer inlogt zou je huidige managernaam zichtbaar moeten zijn.
-
@FC-Eddie_NL Test, al zie ik tijdens het typen mijn oude naam gewoon nog staan op het forum.
-
En nu nogsteeds?
-
Jeetje wat doet Twente daar zeg tegen het grote Manchester United. Mooie prestatie voor het Nederlandse voetbal.