SKHF Café
- 
@bringdaruckus_nl idk. 
 Maar zo dom zijn ze niet, het zijn toernooien zoals CC en CK.En omdat veel Nederlanders op World(de bekende zijn A Good looking Imperium en OSM Striker Ultras) daar meedoen zal Nederland vaker getagd worden nu,... @yassin-mansousri_nl dat interesseert me geen moer. Zou handig zijn als je die meldingen uit kan zetten. 
- 
Ik zal jou eens verwijderen. 
- 
Ik zal jou eens verwijderen. 
- 
Het Café in Drenthe is nog drukker door iemand die 9 jaar lang over een Escaperoom deed, wellicht was het ook wel een OSM'er..Tijd dat hij zich nu maar eens op het forum meld net als alle andere . 
- 
Wat een rare bedoeling daar... 
- 
bedoening 
- 
Fijn weekend allemaal! 
- 
Wat heeft OSM voor kutservers. Ik krijg regelmatig de melding dat het forum tijdelijk onbeschikbaar is wegens excessive load? @L-R-van-kessel_NL weet jij hier meer van? Kan me er namelijk niet zoveel bij voorstellen 
- 
Wat heeft OSM voor kutservers. Ik krijg regelmatig de melding dat het forum tijdelijk onbeschikbaar is wegens excessive load? @L-R-van-kessel_NL weet jij hier meer van? Kan me er namelijk niet zoveel bij voorstellen @bringdaruckus_NL heb ik ook. 
 Gewoon nieuwe venster openen.
- 
Ook al een tijd last van. 
- 
@bringdaruckus_NL heb ik ook. 
 Gewoon nieuwe venster openen.@Yassin-Mansousri_NL ja weet ik man. Vroeg me alleen af waar het aan lag aangezien extreme drukte me onwaarschijnlijk leek 
- 
heb hetzelfde man. Ligt vgm aan chrome bij mij, want werkt op firefox wel altijd 
- 
Ik gebruik Chrome overal. Tablet, mobiel & laptop. Zijn er eigenlijk hier tussen ons nog mensen die OSM open doen op de website via computer/laptop? Ik zit nu bijvoorbeeld gewoon op de mobiel en dan via Chrome. Opstellingen etc gebeuren via de app. 
- 
Ik gebruik Chrome overal. Tablet, mobiel & laptop. Zijn er eigenlijk hier tussen ons nog mensen die OSM open doen op de website via computer/laptop? Ik zit nu bijvoorbeeld gewoon op de mobiel en dan via Chrome. Opstellingen etc gebeuren via de app. @Furrax_NL ik speel OSM ook via mijn Laptop. Het is zelfs zoooo erg dat ik het gewoon speel TIJDENS mijn schoolles    
- 
wow bestaat dit café nog 
- 
wow bestaat dit café nog @M-A-N-O-_NL alles bestaat noggg 
- 
doerak niet meer  
- 
doerak niet meer  @M-A-N-O-_NL wij als community kunnen hem weer laten leven! 
- 
Wat heeft OSM voor kutservers. Ik krijg regelmatig de melding dat het forum tijdelijk onbeschikbaar is wegens excessive load? @L-R-van-kessel_NL weet jij hier meer van? Kan me er namelijk niet zoveel bij voorstellen Geen idee ik was even op vakantie, zelf met Chrome nergens last van. @M-A-N-O-_NL dat was voor mij ook een onaangename verrassing.. @Furrax_NL Het forum bekijk ik via desktop, op mn iPhone nooit.