Discussietopic: Nieuwe Updates!
-
Is het misschien al mogelijk om die maximum aantal leden om daar geen limiet op te stellen aub? Zou dat al gewijzigd kunnen worden?
-
@alfonzso_nl192 Wat moet je met zoveel leden dan? 24 lijkt mij echt wel de max. Dit vind ik al veel. Je kan niet eens met z'n allen in één competitie. Je speelt dan, mits iedereen actief is, bijna tot nooit de Crew Cup. Waarvoor heb je dan zo veel leden nodig?
-
@sir-himself_nl said in Discussietopic: Nieuwe Updates!:
@alfonzso_nl192 Wat moet je met zoveel leden dan? 24 lijkt mij echt wel de max. Dit vind ik al veel. Je kan niet eens met z'n allen in één competitie. Je speelt dan, mits iedereen actief is, bijna tot nooit de Crew Cup. Waarvoor heb je dan zo veel leden nodig?
Volgens mij zijn we bij Golden Glory het voorbeeld van dat het wel goed kan met veel leden? Wij hebben zelf 2 crewcompetities, de eerste en de eredivisie. Ook kunnen onze leden battles en crewcup spelen en we hebben nu 23 leden, dus klopt jou punt niet en zou ik blij zijn als ze dat inderdaad snel aanpassen!!!
-
@sir-himself_nl Wij gaan ook naar 2 competitie's binnenkort met onze leden (een A en een B-reeks). Ook hebben we idd leden die Battle spelen en CC.
In de A-reeks gaan ze voor een plaats in de CC spelen bij ons, als dan iemand kampioen is die niet officieel bij ons ingeschreven staat kan die niet meedoen zo. Dat zou jammer zijn.
Gewoon afschaffen die limiet. Dat was nu echt een nutteloze update om daar een max op te zetten...
We waren van plan om met een andere crew te fuseren en op deze manier te werken... Door die max aantal leden zijn we genoodzaakt om vaste leden te kicken.
-
@de-boterbloemen_nl said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
@martijnfc_nl said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
@harry-poon Zijn jullie niet een beetje laat met een chat? Denk dat de meeste crews inmiddels wel een whatsappgroep hebben.
Ik heb altijd geleerd: beter laat dan niet.
Hopelijk deze keer dat ze het wel overal integreren. Als op de site, als in de app
De chat moet voor iedereen bereikbaar zijn, dat was niet met vorige chats. -
@martijnfc_nl Dat denk ik ook. Sterker nog, dat zou mooi zijn! Maar een chat in de app is altijd fijn natuurlijk. Daar kunnen later bijvoorbeeld ook meldingen in komen 'Lid X gejoined, Battle gestart' etc.
-
@de-boterbloemen_nl Het feit dat je 2 crewcompetities hebt maakt het voor mij allemaal nog schever, zeker met de namen van de competities. Beetje een Crew Cup idee of KL 2.0?
Over de Crew Cup: ja tuurlijk spelen jullie Crew Cup, dat is mijn punt toch ook niet. Als je 24 leden hebt en je mag er 3 tot 4 per seizoen sturen, ben je dus 1 keer in de 6/8 keer aan de beurt om dit een keer te doen. Een CC-seizoen duurt al gauw 1,5 maand tot 2 maanden. Dan ben je dus maar 1 keer in het jaar aan de beurt om de CC te spelen. Terwijl iedereen wel graag wil neem ik aan? Dat vind ik apart. Dit lijkt mij toch voor een groot deel het belangrijkste van lid van een crew zijn. Je crew representateren op een platform als de CC.
Het feit dat jullie nog meer leden willen met het aantal dat jullie al hebben t.o.v. de daling die de crewwereld nu meemaakt zou betekenen dat het aantal crews dan zou gaan dalen en nog minder divisies komen voor de CC.
Naar mijn idee zou je dan beter een opleidingscrew kunnen nemen (sta ik ook niet 100 procent achter) en een 'hoofd' crew dan bevoorder je de crewwereld/CC en kan je ook vaker als lid de CC spelen.
-
Opleidingscrews is zo oud. Dat heeft nog nooit gewerkt.
-
@sir-himself_nl said in Discussietopic: Nieuwe Updates!:
@de-boterbloemen_nl Het feit dat je 2 crewcompetities hebt maakt het voor mij allemaal nog schever, zeker met de namen van de competities. Beetje een Crew Cup idee of KL 2.0?
Over de Crew Cup: ja tuurlijk spelen jullie Crew Cup, dat is mijn punt toch ook niet. Als je 24 leden hebt en je mag er 3 tot 4 per seizoen sturen, ben je dus 1 keer in de 6/8 keer aan de beurt om dit een keer te doen. Een CC-seizoen duurt al gauw 1,5 maand tot 2 maanden. Dan ben je dus maar 1 keer in het jaar aan de beurt om de CC te spelen. Terwijl iedereen wel graag wil neem ik aan? Dat vind ik apart. Dit lijkt mij toch voor een groot deel het belangrijkste van lid van een crew zijn. Je crew representateren op een platform als de CC.
Het feit dat jullie nog meer leden willen met het aantal dat jullie al hebben t.o.v. de daling die de crewwereld nu meemaakt zou betekenen dat het aantal crews dan zou gaan dalen en nog minder divisies komen voor de CC.
Naar mijn idee zou je dan beter een opleidingscrew kunnen nemen (sta ik ook niet 100 procent achter) en een 'hoofd' crew dan bevoorder je de crewwereld/CC en kan je ook vaker als lid de CC spelen.
Niet iedereen bij ons wil cc spelen dus dat argument gaat niet op.
De crewcomp zou je kunnen zien als een kl2.0 alleen dan wel echt alleen met crewleden. En iedereen bij ons is er zeer tevreden over. Iedereen kan dan ook gewoon op zn eigen niveau presteren. Buiten het osm gebeuren is er bij ons veel gezellig zowel in de app als op het zeer actieve forum van ons. Hoe meer zielen hoe meer vreugd -
@fc-kuijf_nl Hoezo gaat het niet op? Je hebt nu 23 leden en als je de max er af wil halen wordt dit dus alleen maar meer. Waaraan moet ik dan denken: 30? Als daar 20 al CC willen spelen kom je op hetzelfde neer.
En vind het nu meer op lijken dat je met deze enorme crews meer hun eigen wereld creëren. Eigen evenementen, forum dat waarschijnlijk veel drukker is dan welk forum dan ook. En ik snap dat jullie het heel leuk en gezellig vinden (neem aan dat dit de hoofdreden is). Maar dit zorgt er alleen maar voor dat de crewwereld verder afbreekt. Vandaar dat ik een maximum goed initiatief vind van GB. Want hoe meer crews hoe meer vreugd.
Je zou het kunnen vergelijken met Engelse topclubs die 60/70 spelers in hun selectie hebben, wat ik ook bizar vind.
Natuurlijk was de crewwereld al op zn gat voordat jullie zo groot werden en gaat het miss maar om 1 extra crew, maar alle beetjes helpen.
-
Een eigen crewwereld is niet de bedoeling,het is meer dat als er iemand bij ons wil komen wij diegene nee moeten verkopen of iemand moeten ontslaan. Veel groter willen wij niet worden. Maar als managers zelf naar ons komen vinden wij het gewoon zonde dat een manager niet ons kan joinen.
De huidige Crewcup zal niet heel lang meer blijven bestaan. Ze willen straks toch 1 osm maken ipv nl en world.
En dan krijgen we allemaal crewbattle toernooien. -
@fc-kuijf_nl said in Discussietopic: Nieuwe Updates!:
Een eigen crewwereld is niet de bedoeling,het is meer dat als er iemand bij ons wil komen wij diegene nee moeten verkopen of iemand moeten ontslaan. Veel groter willen wij niet worden. Maar als managers zelf naar ons komen vinden wij het gewoon zonde dat een manager niet ons kan joinen.
De huidige Crewcup zal niet heel lang meer blijven bestaan. Ze willen straks toch 1 osm maken ipv nl en world.
En dan krijgen we allemaal crewbattle toernooien.Yep, één groot osm zie ik ook gebeuren. Dat zie je aan de updates. Osm.nl gaat niet lang meer bestaan denk ik en dan krijg je automatisch wel een levendig Crew-wereld weer. Dat eenwording vond ik zelf bv sowieso wél een goed idee. Maar dan hoeft een limiet niet. Managers genoeg dan in het spel.
-
@alfonzso_nl192 maximum ? Nou ik zie crews met 2 managers ? Ik dacht crews minimaal uit 6 leden moesten bestaan? Max dat moeten onbeperkt zijn en worden.
-
@triple-444_nl Het minimum van 6 leden is verleden tijd, aangezien er nu BC's word betaald om een crew te starten.
-
@alfonzso_nl192 said in Discussietopic: Nieuwe Updates!:
@fc-kuijf_nl said in Discussietopic: Nieuwe Updates!:
En dan krijgen we allemaal crewbattle toernooien.Yep, één groot osm zie ik ook gebeuren. Dat zie je aan de updates. Osm.nl gaat niet lang meer bestaan denk ik en dan krijg je automatisch wel een levendig Crew-wereld weer. Dat eenwording vond ik zelf bv sowieso wél een goed idee. Maar dan hoeft een limiet niet. Managers genoeg dan in het spel.
hoe gaan ze dat doen..? ik heb namelijk op beiden een profiel.. samen met nog vele anderen wsl
-
@triple-444_nl said in Discussietopic: Nieuwe Updates!:
@alfonzso_nl192 maximum ? Nou ik zie crews met 2 managers ? Ik dacht crews minimaal uit 6 leden moesten bestaan? Max dat moeten onbeperkt zijn en worden.
Tag je iemand verkeerd? Ik wil namelijk ook dat die max-limiet verdwijnt...
@paramita_nl said in Discussietopic: Nieuwe Updates!:
@triple-444_nl Het minimum van 6 leden is verleden tijd, aangezien er nu BC's word betaald om een crew te starten.
ow, juist ja.. nja, best jammer. Moet men ook wel iets op vinden.
@maxaldinho_nl said in Discussietopic: Nieuwe Updates!:
hoe gaan ze dat doen..? ik heb namelijk op beiden een profiel.. samen met nog vele anderen wsl
Kweet niet, mss ga je dan moeten kiezen fzo als ze het via IP kunnen zien. Punt is, als de crews op OSM-nl niet belangrijk genoeg is om naar te luisteren, dan gaan ze ook niet omzien naar osm-nl zelf. Ik zie niet in waarom ze NL-site apart zouden openhouden, als er ondertussen toch al een World-site bestaat. Of OSM verzint wel gewoon iets waardoor wij weer mooi kunnen klagen op de update-forum hahahaha Die vinden wel weer iets uit zoals altijd.
-
@alfonzso_nl192 said in Discussietopic: Nieuwe Updates!:
@triple-444_nl said in Discussietopic: Nieuwe Updates!:
Tag je iemand verkeerd? Ik wil namelijk ook dat die max-limiet verdwijnt...
@paramita_nl said in Discussietopic: Nieuwe Updates!:
ow, juist ja.. nja, best jammer. Moet men ook wel iets op vinden.
@maxaldinho_nl said in Discussietopic: Nieuwe Updates!:
Kweet niet, mss ga je dan moeten kiezen fzo als ze het via IP kunnen zien. Punt is, als de crews op OSM-nl niet belangrijk genoeg is om naar te luisteren, dan gaan ze ook niet omzien naar osm-nl zelf. Ik zie niet in waarom ze NL-site apart zouden openhouden, als er ondertussen toch al een World-site bestaat. Of OSM verzint wel gewoon iets waardoor wij weer mooi kunnen klagen op de update-forum hahahaha Die vinden wel weer iets uit zoals altijd.
klinkt niet veelbelovend allemaal.. mja zo ver zijn we nog niet, als we van het slechtste uitgaan kan het alleen maar meevallen he hopelijk.. ^^
-
@maxaldinho_nl Zijn nog geen concrete plannen voor. Maar als het ooit zover komt zullen we daar uiteraard oplossingen voor gaan verzinnen.
-
Ik hoop dat de laatste crew update niet definitief is? Zo hier en daar zijn mij al dingen opgevallen wat voorheen juist beter was geregeld. Het uitnodigen van een nieuw crewlid gaat nu een stuk lastiger dan eerst, voor zover ik weet moet je namelijk eerst iemand als vriend toevoegen en daarna ook nog eens uitnodigen voor de crew. Ook heb ik in verband met het vorige crewprofiel geen rekening gehouden met de formaten, omdat deze toen automatisch naar het juiste formaat werd gebracht, wat nu niet meer zo is. Ook kan je niet meer zien wanneer iemand de crew is gejoined of wanneer iemand is geleaved, wat ik altijd wel erg handig vond om te zien en ook in ons crewprofiel zet bij de leden. Daarnaast is het ook niet meer mogelijk om een al bestaande competitie tot Crew Competitie te benoemen wat eerst wel kon. Allemaal kleine dingetjes waarvan ik hoop dat dit in een volgende update wel weer terug gaat komen. Het kan ook zijn dat ik de enige ben die hier problemen mee heeft, maar dit zijn toch wel puntjes die mij de afgelopen dagen zijn opgevallen.
-
@gewoonrickert_nl Thanks voor de feedback! Het uitnodigen is bewust zo gedaan zodat managers meer vrienden hebben. Op die manier kunnen we dan ook goede suggesties doen om toe te voegen aan je crew. Het log dat bijhoudt wie er joinen/leaven is inderdaad verwijderd voor nu. Dit is wel gepland voor een latere update in de apps. Het aanpassen van crewcompetities zijn we nog over aan het praten of we dat eventueel handmatig kunnen doen.