Skip to content
  • Categories
  • Recent
  • Tags
  • Popular
Skins
  • Light
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (Cosmo)
  • No Skin
Collapse
Brand Logo
  1. Home
  2. Nederlands Forum
  3. Hulp
  4. Competitie klaar op app

Competitie klaar op app

Scheduled Pinned Locked Moved Hulp
4 Posts 2 Posters 296 Views 2 Watching
  • Oldest to Newest
  • Newest to Oldest
  • Most Votes
Reply
  • Reply as topic
Log in to reply
This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
  • McWilliam_NLM Offline
    McWilliam_NLM Offline
    McWilliam_NL
    Dutch Users
    wrote on last edited by
    #1

    Goedemorgen,

    vanmorgen draaide ik een update voor de OSM app. Vervolgens geeft mijn app aan dat ik uit het toernooi lig, nota bene in een competitie in Canada. In de stand staat iedereen op nul punten, echter is de volgorde wel goed daar, inclusief positiewisselingen na de speelronde van gisteren.

    Als ik online inlog staat wel alles goed. Ik speel op 4 slots, en het betreft alleen mijn HA. Heeft iemand hier een uitleg voor?

    S 1 Reply Last reply
    0
    • McWilliam_NLM McWilliam_NL

      Goedemorgen,

      vanmorgen draaide ik een update voor de OSM app. Vervolgens geeft mijn app aan dat ik uit het toernooi lig, nota bene in een competitie in Canada. In de stand staat iedereen op nul punten, echter is de volgorde wel goed daar, inclusief positiewisselingen na de speelronde van gisteren.

      Als ik online inlog staat wel alles goed. Ik speel op 4 slots, en het betreft alleen mijn HA. Heeft iemand hier een uitleg voor?

      S Offline
      S Offline
      Silvester J_NL
      wrote on last edited by
      #2

      @McWilliam_NL
      Goedemorgen,

      Zou je graag eens kunnen proberen of het probleem nog steeds voorkomt na het verwijderen van de app en deze vervolgens opnieuw te installeren?

      Community Manager: OSM NL

      McWilliam_NLM 1 Reply Last reply
      0
      • S Silvester J_NL

        @McWilliam_NL
        Goedemorgen,

        Zou je graag eens kunnen proberen of het probleem nog steeds voorkomt na het verwijderen van de app en deze vervolgens opnieuw te installeren?

        McWilliam_NLM Offline
        McWilliam_NLM Offline
        McWilliam_NL
        Dutch Users
        wrote on last edited by
        #3

        @Silvester-J_NL

        Gisteravond na de sim werkte het weer. Het heeft wel de hele dag geduurd, en het was op slechts één slot. Is er een logische verklaring voor te noemen?

        S 1 Reply Last reply
        0
        • McWilliam_NLM McWilliam_NL

          @Silvester-J_NL

          Gisteravond na de sim werkte het weer. Het heeft wel de hele dag geduurd, en het was op slechts één slot. Is er een logische verklaring voor te noemen?

          S Offline
          S Offline
          Silvester J_NL
          wrote on last edited by
          #4

          @McWilliam_NL
          Dit kan een tijdelijke glitch zijn geweest of door de cache zijn veroorzaakt. Fijn dat het is opgelost! Ik zal het topic sluiten.

          Community Manager: OSM NL

          1 Reply Last reply
          0
          Reply
          • Reply as topic
          Log in to reply
          • Oldest to Newest
          • Newest to Oldest
          • Most Votes


          • Login

          • Login or register to search.
          • First post
            Last post
          0
          • Categories
          • Recent
          • Tags
          • Popular