Skip to content
  • Categories
  • Recent
  • Tags
  • Popular
Skins
  • Light
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

• Default (Cosmo)
  • No Skin
Collapse
Brand Logo
  1. Home
  2. Nederlands Forum
  3. Hulp
  4. Managerpunten kloppen niet?

Managerpunten kloppen niet?

Scheduled Pinned Locked Moved Hulp
8 Posts 3 Posters 380 Views 2 Watching
  • Oldest to Newest
  • Newest to Oldest
  • Most Votes
Reply
  • Reply as topic
Log in to reply
This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
  • Vosloek_NLV Offline
    Vosloek_NLV Offline
    Vosloek_NL
    Dutch Users
    wrote on last edited by

Dag lieve mensen,

Ik heb maar voor 2 van mijn gespeelde leagues/toernooien managerpunten ontvangen wanneer ik op mijn account kijk, maar wanneer ik naar mijn gespeelde competities kijk zou ik veel meer managerpunten moeten hebben. Worden managerpunten op een of andere manier berekend of is er iets fout gegaan?

Hier een paar foto's. Met geel omcirkeld zijn de managerpunten die ik daadwerkelijk toegewezen heb gekregen. Immers 4510 + 1269 = 5779image2.jpg image1.jpg image0.jpg

maxaldinho_NLM 1 Reply Last reply
    0
    • Vosloek_NLV Vosloek_NL

Dag lieve mensen,

Ik heb maar voor 2 van mijn gespeelde leagues/toernooien managerpunten ontvangen wanneer ik op mijn account kijk, maar wanneer ik naar mijn gespeelde competities kijk zou ik veel meer managerpunten moeten hebben. Worden managerpunten op een of andere manier berekend of is er iets fout gegaan?

Hier een paar foto's. Met geel omcirkeld zijn de managerpunten die ik daadwerkelijk toegewezen heb gekregen. Immers 4510 + 1269 = 5779image2.jpg image1.jpg image0.jpg

maxaldinho_NLM Offline
      maxaldinho_NLM Offline
      maxaldinho_NL
      wrote on last edited by maxaldinho_NL

@vosloek_nl in die ranking geldt enkel je slot met het hoogste aantal managerpunten, dus aangezien je telkens met een ander slot hebt gespeeld telt die deze niet op, maar neemt die dus het slot met de meeste punten 😉

Je andere slots kunnen er ook in komen uiteraard.. stel dat je met 4 slots genoeg punten hebt voor in de top 100 te staan ofzo, sta je ook met die 4 slots in de top 100

Bruma1990 => OSM world

Maxaldinho => PS4

The Max[BE] => CSgo

images.jpg

Vosloek_NLV 1 Reply Last reply
      0
      • maxaldinho_NLM maxaldinho_NL

@vosloek_nl in die ranking geldt enkel je slot met het hoogste aantal managerpunten, dus aangezien je telkens met een ander slot hebt gespeeld telt die deze niet op, maar neemt die dus het slot met de meeste punten 😉

Je andere slots kunnen er ook in komen uiteraard.. stel dat je met 4 slots genoeg punten hebt voor in de top 100 te staan ofzo, sta je ook met die 4 slots in de top 100

Vosloek_NLV Offline
        Vosloek_NLV Offline
        Vosloek_NL
        Dutch Users
        wrote on last edited by

@maxaldinho_nl Het is niet alleen in die ranking, maar ook wanneer ik op mijn profiel kijk. Verder snap ik je laatste zin niet helemaal😅. Hoe kan die gozer die eerste ligt 120k+ managerpunten hebben. Heeft hij in 1 slot over een bepaalde tijd 120k managerpunten weten te behalen, of zit ik daar fout.

maxaldinho_NLM FC Eddie_NLF 2 Replies Last reply
        0
        • Vosloek_NLV Vosloek_NL

@maxaldinho_nl Het is niet alleen in die ranking, maar ook wanneer ik op mijn profiel kijk. Verder snap ik je laatste zin niet helemaal😅. Hoe kan die gozer die eerste ligt 120k+ managerpunten hebben. Heeft hij in 1 slot over een bepaalde tijd 120k managerpunten weten te behalen, of zit ik daar fout.

maxaldinho_NLM Offline
          maxaldinho_NLM Offline
          maxaldinho_NL
          wrote on last edited by maxaldinho_NL

@vosloek_nl per seizoen krijg je managerpunten. Speel je met slot 1 op een jaar 10 competities, dan tellen voor slot 1 al die competities en managerpunten. Speel je in dat jaar op slot 2 vijf verschillende competities tellen die weer voor dat slot enz..
          Zo kan je dus met je slot 1 bv op plek 100 staan, met je slot 2 op plek 3000, slot 3 ...

Jij hebt nu nog maar 1 competitie afgewerkt per slot, dus dan kan je nog niet hÊÊl veel hebben he ^^ Die managers bovenin spelen al jaren en halen telkens veel mp op een bepaald slot, dat ze gebruiken voor de ranking. Per jaar verliest iedereen ook een bepaald % van zijn punten, zodat managers die later instappen op termijn ook kans maken om in die top 100 te geraken, maar dat is meestal toch een werkske van 1-2 jaar continue goed presteren op een slot.

Hopelijk al een beetje duidelijker nu ? 😄 ik leg het wsl ook niet zo goed uit 😛

Bruma1990 => OSM world

Maxaldinho => PS4

The Max[BE] => CSgo

images.jpg

1 Reply Last reply
          1
          • Vosloek_NLV Vosloek_NL

FC Eddie_NLF Offline
            FC Eddie_NLF Offline
            FC Eddie_NL
            Moderator NL
            wrote on last edited by

@vosloek_nl

Hoi,

Hoe de managerpunten berekent worden voor de ranking kun je vinden in het veel gestelde vragen-topic.

https://forum.onlinesoccermanager.nl/topic/39131/veel-gestelde-vragen/4

maxaldinho_NLM 1 Reply Last reply
            0
            • FC Eddie_NLF FC Eddie_NL

@vosloek_nl

Hoi,

Hoe de managerpunten berekent worden voor de ranking kun je vinden in het veel gestelde vragen-topic.

https://forum.onlinesoccermanager.nl/topic/39131/veel-gestelde-vragen/4

maxaldinho_NLM Offline
              maxaldinho_NLM Offline
              maxaldinho_NL
              wrote on last edited by

@fc-eddie_nl ok.. ik had het mij dus makkelijker kunnen maken đŸ¤Ļ 😂 Thx

Bruma1990 => OSM world

Maxaldinho => PS4

The Max[BE] => CSgo

images.jpg

FC Eddie_NLF 1 Reply Last reply
              1
              • maxaldinho_NLM maxaldinho_NL

@fc-eddie_nl ok.. ik had het mij dus makkelijker kunnen maken đŸ¤Ļ 😂 Thx

FC Eddie_NLF Offline
                FC Eddie_NLF Offline
                FC Eddie_NL
                Moderator NL
                wrote on last edited by

@maxaldinho_nl

Yep 😛

1 Reply Last reply
                0
                • FC Eddie_NLF Offline
                  FC Eddie_NLF Offline
                  FC Eddie_NL
                  Moderator NL
                  wrote on last edited by

Geen reactie verder, dus we gaan er vanuit dat dit duidelijk is. Topic bij deze gesloten.

1 Reply Last reply
                  0
                  Reply
                  • Reply as topic
                  Log in to reply
                  • Oldest to Newest
                  • Newest to Oldest
                  • Most Votes

• Login

• Login or register to search.
                  • First post
                    Last post