Discussie: Divisies
-
Belachelijk systeem die medailles speel een competitie uit verlies laatste wedstrijd 1500 medailles weg en ander slot precies hetzelfde dus die 3000 medailles van einde competitie die je meestal kreeg nu niks omdat ik 2 wedstrijden verloor. Bonus beker weg eind punten weg.
En Osm kreeg een bericht dat alle managers voor waren met stemmen. Nou ik betwijfel het.Ik had tegen gestemd geen reactie en een andere manager van het forum die zei Ja en die kreeg een wel een mailtje terug. Doel is weg nu ook. Heel jammer -
Zijn er überhaupt positieve reacties?
-
@martijnfc_nl Ik heb nog niemand gehoord die het eens is met deze aanpassing. En de moderators zwijgen ook, ondanks dat ze heel goed in de gaten houden welke berichten geplaatst worden. Het hele spel is verziekt. Waarom zou je nog je best doen om 5-0 te winnen als je net zoveel medailles krijgt bij 1-0. Waarom krijg je überhaupt vaste aantallen medailles? Laat het dan afhangen van de teamwaarde van de tegenstander. Niemand gaat nu nog een ploeg kiezen met een lage doelstelling. Dan weet je zeker dat je met -5.000 medailles eindigt.
-
@mighty-stev_nl said in Discussie: Divisies:
@timbolien1_nl Ik sta in de Premier League 1e met doelstelling 16e. Er zijn totaal 13 managers en ik heb van de 19 wedstrijden er 16 gewonnen en 3 gelijk. Ik heb maar 1.134 medailles terwijl diegene die 3e staat met doelstelling 9e er 4.264 heeft. En hij heeft 3 wedstrijden verloren. Schiet mij maar lek waarom hij 4x zoveel medailles heeft. Ik kap er gewoon mee na 17 jaar. Ze luisteren niet naar de managers want het gaat ze alleen maar om geld verdienen omdat iedereen nu genoodzaakt wordt om met 4 slots te gaan spelen. En dan de leugen dat iedereen de medailles zo goed vindt en ze daarom de managerspunten eruit gooien. Weg 17 jaar werk.
Ik had hem wel gehad maar gezegd absoluut niet doen manager punten houden
-
Super belachelijk.
Ik zit in divisie 10. Verlies ik een wedstrijd is het gelijk min 1800/2000. Win ik een wedstrijd krijg ik er maar 22 bij. Dit slaat echt nergens op. Kunnen we niet met ze alle gaan staken en geen geld meer steken in bc! -
Heel jammer Er komt ook alleen maar kritiek van deelnemers. Gaat OSM deze kritiek serieus nemen of gaat het jullie alleen om de poen? Managerpunten moeten terug komen! Ik blijf gewoon met een of twee slots spelen en als ik dan benadeeld wordt op oneerlijke wijze dan stop ik er helemaal mee!
-
@fc-eddie_nl said in Discussie: Divisies:
Ik heb je vragen doorgegeven aan Gamebasics.
Heel slecht. Als de managerpunten niet terugkomen dan stop ik er mee. Dit systeem is niet eerlijk voor trouwe spelers!
-
wie begrijpt hier nog iets van?
iemand met +7 tegenover zijn DS staat op -2,5k en iemand met -2 tegenover zijn DS krijgt +12k
iemand met dezelfde DS die er wél op staat krijg dan weer -12kManagers die blijven spelen worden gestraft, nieuwe managers worden beloond en wanneer het uiteindelijk minder zal gaan, stoppen die waarschijnlijk.
Ik zie die 'doelstelling' zo ook nog verdwijnen hoor. Men werkt zo ook toe naar lege competities. Waarom zou ik nog een ploeg, als lvl8, nog een ploeg nemen in een competitie met allemaal lvl5. Dan speel ik liever op men eigen.
-
@roberto-manciny_nl IDD onbegrijpelijk dat ze niet simpelweg die rankings naast elkaar laten bestaan. Die enquête? Mijn antwoorden hebben ze volgens mij geskipt
-
De MP-ranking loop blijkbaar nog off-screen. Daarnet via mijn phone naar ranking en plots was de world + land ranking even zichtbaar. Toen ik terug naar comp ging & back to ranking was ie al terug weg.
Zo ziet de MP-rank er vandaag uit beste coreplayers.
OSM NV: Zet dit gewoon terug open, klaar.
Laat die klassementen naast elkaar bestaan en je biznizz-model blijft maximaal.
@timtimtim98_NL @Wiering_NL @J-Shephard -
@alfonzso_nl192 Die manager met +12.513 medailles zit in divisie 3 en krijgt daarom per winst veel meer medailles dan iemand in divisie 10. Die krijgt maar 9 medailles tegen een computer of inactieve manager en 75 tegen een manager. Daar kan een verlies van 2.000 nooit tegenop.
Managerspunten gaan nooit meer terug komen. Geld verdienen is belangrijker voor OSM dan tevreden managers. Iedereen moet er gewoon mee stoppen. -
Moderators?
Nadere toerlichting omtrent dit topic of toelichting? -
Medailles zijn toch helemaal kut, sta je netjes op je doelstelling of er boven krijg je nog - punten van die klote medailles. Van mij mag die onzin weer heel snel afgeschaft worden. Maar ze zullen vast niet luisteren omdat dit ze het meeste geld oplevert
-
@badev81_nl het blijft akelig stil
-
@lode__nl Net 1.650 medailles verloren. Dat wordt weer 165 wedstrijden op rij winnen om het goed te maken.... Achterlijk. Nog een paar weken en dan is het over en uit.
-
@mighty-stev_nl absoluut, ik heb nog 2 slots. Nadien boeken toe
-
@lode__nl OSM heeft eindelijk een reactie gegeven. Maar er gaat bijna niks veranderen dus ze komen te laat.
-
@mighty-stev_nl inderdaad, zeer flauw antwoordje. Ze gaan dus gewoon niks doen en het allemaal laten zoals het nu is
-
Crewcup / KL ect spelen met medailles is lachwekkend. In onze divisie (cc) staat letterlijk 1 manager op positieve punten met rank 8. De andere 15 staan dik in de min ondanks ruim op doelstelling of in mijn geval kampioen worden en alsnog in de - staan. OSM slaat hier even finaal de plank mis mee
-
Hierbij de reactie die gisteren vanuit Gamebasics is gebaseerd over de nieuwe divisie-ranking. Verder hebben wij de nodige feedback gedeeld n.a.v. dit topic. Het divisiesysteem zal volledig geanalyseerd gaan worden en zal er geprobeerd worden om het systeem te balanceren, waarbij managers beloond worden om tegen managers in een vergelijkbare divisie te spelen en managers die tegen CPU's en/of andere managers uit lagere divisies spelen hiermee minder medailles kunnen verdienen.