Kan er tweestaps-verificatie komen?
-
Hi mensen van OSM,
Ik heb de wens dat er tweestaps-verificatie mogelijk wordt gemaakt: een optie waarmee je een extra code in een app kan laten genereren waarmee je kan inloggen op een onbekend apparaat. We leven in 2k21 waarin naar mijn verwachting steeds meer gehackt wordt en waarin tweestaps-verificatie bij vele websites en apps al de normaalste zaak van de wereld is. Ook het feit dat er geld in onze accounts wordt gestopt moet reden genoeg zijn om deze optie te overwegen.
Ik hoop dat dit de juiste plek is om mijn wens kenbaar te maken en zo niet hoor ik graag wat wel de juiste plek is .
Groetjes,
Perentaart
-
Hoi,
Ik heb je topic verplaatst naar OSM Het Spel aangezien dat de plek is voor suggesties. Verder zal ik even navraag doen of Gamebasics een tweestaps-verificatie overweegt.
-
-
Hallo,
Is er al een reactie gekomen van Gamebasics?
-
Oké, jammer.
-
Waarschijnlijk zal dit er niet gaan komen, zeker niet op korte termijn. Voor Gamebasics zit er namelijk een verschil in een gameaccount en bijvoorbeeld de gegevens die overheidsinstanties van je hebben. Op je OSM-account staan verder geen kritieke gegevens zoals je BSN of je bankrekeningnummer.