Overtredingen CC83
-
-
-
-
-
@alfonzso_nl192 Dan vind ik ook dat OSM er meer RM en LM in moeten pompen. Zijn er veel te weinig dan. In mijn ogen volkomen logisch dat je dan een Linker aanvaller op links mid zet etc Maar laat het bestuur er maar mee doen wat ze willen.
-
heijmans_3_NL Dutch Userswrote on 26 Apr 2021, 18:48 last edited by heijmans_3_NL 26 Apr 2021, 18:53
-
@heijmans_3_nl Dit is geen onderling duel tussen teamgenoten dus wat maakt het uit dat hij met speler op verkeerde positie speelt?? Heeft de desbetreffende manager alleen zijn eigen maar mee toch?
-
@heijmans_3_nl In onderlinge duels met crewgenoten is het niet toegestaan. Tegen andere managers mag het wel.
-
@maricja_nl Dank je wel voor de uitleg. Ik dacht dat het helemaal niet mocht. #groentje
-
@heijmans_3_nl Haha, geen probleem
Mocht je twijfels hebben omtrent de regels, kan je ze altijd lezen in dit topic.
Als er daaruit nog dingen onduidelijk zijn, schroom niet om het te vragen. -
-
-
Waar kan ik lezen of de overtredingen die gemeld zijn worden toegekend? ik las in de regels dat er een apart topic voor is, maar die kan ik niet vinden. (volgens mijn vrouw kan ik ook niet zo goed zoeken )
en zijn de uitgedeelde straffen al verwerkt in de tussenstanden, of wordt dat aan het einde van de competitie gedaan?
-
@heijmans_3_nl Morgen zullen de eindstanden, inclusief strafpunten, online staan.
26/34