WK 2022 Qatar
-
@patje-miltie_nl Als je de route bekijkt maakt Senegal wel degelijk een grote kans om ver te geraken.
Natuurlijk is het geen topfavoriet , wel een outsider en het enige Afrikaanse land dat kans maakt op de titel.
Je moet rekening houden met de extreme weersomstandigheden in Qatar, hierdoor vallen een hoop Europese clubs af. -
@l-r-van-kessel_nl Half Senegal is wel opgegroeid in Frankrijk. Mendy, Koulibaly, Diallo, Sarr, Dia, Sabaly etc
-
Qatar heeft alvast een trainingskamp belegd vanaf nu tot aan de start van het WK!
Benieuwd hoeveel BC zolang TK Qatar gaat kosten
-
Alsof het WK daar nog niet corrupt genoeg was, wordt nu de openingswedstrijd weer veranderd en speelt Qatar plots een dag eerder tegen Ecuador.
Natuurlijk roept iedereen om dat WK te boycotten, maar als Nederland het leuk doet juichen wij er alsnog met zijn allen om.
-
Ja, we willen toch Pedri Anthony Musiala en Bergwijn zien spelen
-
Argentinie kampioen
-
@sirclitjeslikker_nl Zuid Amerikaanse finale tussen Argentinië en Brazilië is zeker mogelijk.
Nog iets meer dan een maand en dan begint het weer. -
@l-r-van-kessel_nl Ook qua schema? Kunnen elkaar niet eerder tegenkomen?
-
@patje-miltie_nl Indien beide groepswinnaar worden , komen zij elkaar in de halve finale tegen zie ik. Dacht dat het de finale was.
Finale Messi-Ronaldo is nog wel altijd mogelijk als Argentinie en Portugal groepswinnaar worden.
Voor het gemak de poule van voetbalpoules invullen + extra schema dan kan je zo het mogelijke toernooi verloop eenvoudig zien.
https://www.voetbalpoules.nl/deelnemer/743479/toernooi/index/wk_2022
-
Zijn jullie het eens met de selecties van Nederland en België ? zelf had ik danjuma er graag bij gezien
-
@niekpro2005_60_NL IK snap alleen niet dat Cilissen er niet bij zit en idd Danjuma ipv Weghorst. Rest wel redelijk logisch toch?
-
@niekpro2005_60_NL Eerlijk gezegd heb ik mij wel verbaasd over de selectie.
Zo vind ik alle 3 de keepers helemaal niks. Mijn voorkeur zou uitgaan naar Cillessen en Flekken als nummer 1 en 2, de 3e keeper zou mij dan een 'worst'wezen.
Achterin is het selecteren van Blind wederom belachelijk, zeker omdat Botman is gepasseerd en hij op dit moment een van de beste LCV in vorm is in de Premier League.
Op het middenveld de Roon en Klaassen , al zijn de alternatieven Gravenberch en Clasie niet veel beter.
Voorin is het onbegrijpelijk dat er 3 houten klazen worden meegenomen Luuk, Weghorst en Janssen. Al helemaal omdat dit ten koste gaat van Danjuma Groeneveld en Brobbey! 1 Houten klaas ok, 2 maximaal.
Daarbij ben ik sowieso anti Depay vanwege zijn voorkomen en gedrag. Daarbij is hij niet eens wedstrijdfit.Maar van Gaal krijgt toch het voordeel van de twijfel omdat hij het namelijk wel altijd flikt om een echt team te maken.
-
Nog een oproep omtrent de OSM WK Poule, inmiddels zijn er al 7 aanmeldingen maar is natuurlijk ruimte voor meer.
:
Aanmeldlink :
https://links.voetbalpoules.nl/AYKwauoV9yeuneG1AOverzicht :
https://www.voetbalpoules.nl/poule/132609/stand/wk_2022En vergeet na het aanmelden niet je (extra)voorspellingen in te vullen!
-
Openingswedstrijd was alles behalve een visitekaartje.
Vandaag tegen Senegal ik ben benieuwd, ik verwacht geen overwinning. Al is dat maar beter ook, wij kunnen het beste 2e worden in de poule voor een eenvoudigere route voor de rest van het toernooi.
-
@L-R-van-kessel_NL Och och wat is en was Qatar slecht he haha
-
@Patje-Miltie_NL Costa Rica nog slechter zelfs , niet normaal.
Dit had ik ook niet verwacht gisteren.Wel al aardig wat verrassende uitslagen met Japan en Saudi Arabië.
-
@L-R-van-kessel_NL Of Spanje beter dan iedereen had verwacht? Ik heb ze in ieder geval in mijn poule niet als winnaar....
-
Al wat verrassende uitslagen gezien dit WK.
-
@L-R-van-kessel_NL Heb me ingeschreven.
-
België vond ik ook niet overtuigen tegen Canada. Naar mijn mening had Canada recht gehad op één puntje.