Something went wrong with launching OSM. Please come back later.
-
Goeiedag,
ben nu al enige tijd bezig om mn OSM app te activeren op mn Iphone 12 pro, alleen krijg ik telkens deze melding als ik de app wil openen. heb al van alles geprobeerd maar niets werkt nog:
- gamecenter uitgelogd en opnieuw OSM proberen te starten;
- telefoon gerestart, OSM proberen te starten;
- OSM opnieuw geinstalleerd, OSM proberen te starten.
mijn acct naam is SanAntDoss13
IOS 15.5
OSM 4.10.6hopelijk kan iemand me hier uithelpen.
-
Hoi,
Vervelend dat het niet lukt om OSM te spelen via de app. Ik zal je probleem doorgeven aan Gamebasics. Overigens adviseer ik je om geen privéinformatie, zoals je e-mailadres, op dit openbare forum te delen. Ik heb deze dan ook weggehaald.
-
Bedankt, wacht ik het rustig af.
-
Heb je in het verleden al eens een ander OSM-account gehad en waarmee je op je huidige telefoon hebt gespeeld en/of was gekoppeld aan je huidige Apple ID? Zo ja, wat was de managernaam van je vorige account?
-
Ik vermoed van niet, want mn oude acct Baseball1304 kwam uit 2014 oid. Maar met dat acct kon ik al niet de app openen…
Speel nu via de website van OSM, maar das ook niet alles.
-
Dankjewel. Ik zal dit doorgeven en dan zien we wel of daar het euvel in zit of niet.
-
Ik heb de app vroeger wel gewoon kunnen openen. Alleen sinds ik OSM een week of twee weer ben gaan spelen kan ik de app niet openen. Hopelijk kunnen ze er wat mee..?
-
Ik heb nog een oud acct van me gevonden uit 2013, wellicht is dit het probleem. Account naam is AirforceBro99
-
Dank je. Ook deze doorgegeven.
-
Gamebasics heeft zeker vier accounts op je toestel gevonden. Helaas zorgt dit ervoor dat het niet lukt om dit account met je gamecenter-account te koppelen. De enige mogelijkheid om dit wel te koppelen is om alle overige accounts waarmee je niet verder wilt spelen te verwijderen en er dus eentje over te houden. Als het goed is moet het dan wel lukken om het account aan je gamecenter-account te koppelen.
-
Goedemorgen. pff, ik zou niet weten of ik alle accounts nog weet. heb net nog gekeken naar een andere email van mail, en daar had ik ook een account van OSM... Baseballfreak1304
maar met dat account erbij, kom ik uit op 3 accounts..
-SanAntDoss13 (mn huidige account, wat ik ook wil linken aan mn gamecenter)
-AirforceBro99
-Baseballfreak1304AirforceBro99 heb ik net kunnen uitschakelen, tot Baseballfreak1304 heb ik helaas geen toegang.
zouden Baseballfreak1304 en het 4e account dan verwijdert kunnen worden, dan kan ik eindelijk mn huidige account linken aan mn gamecenter en de app gebruiken ipv de website.
hoor graag van je!
-
al wat meer te weten gekomen?
-
Na even wat navraag gedaan is het beter om je probleem te melden via de helpcenter en een ticket aan te maken. Daar kunnen ze je wat beter van dienst zijn. De ticket is aan te maken via onderstaande link. Door het internationale karakter van OSM zal je dit contactformulier wel in het Engels moeten invullen.
-
F FC Eddie_NL locked this topic on