Foutmelding managerslot
-
Beste alle,
Vandaag heb ik de volgende melding gekregen bij twee van mijn teams. Uitzending niet beschikbaar, wij kunnen niet verbinden met studio osm. Ik heb alleen probleem bij twee managerslots.
Ik speel de spel op de android versie. De telefoon die ik gebruik is de s22 samsung.
Wat wel apart is dat het gewoon lukt, als ik het via de internetbrowser speel.
Weet iemand hier een oplossing op
Alvast bedankt
-
@mc_-kadir-_mc_NL Een vriend van mij had daar ook last van en toen kon hij geen opstelling zetten en had daardoor 3-0 verloren.
-
-
@mc_-kadir-_mc_NL
Hoi,
Is dit nog altijd een probleem? Zo ja, dan zou je kunnen proberen om de app geforceerd te sluiten en weer opnieuw op te starten.
-
Ik heb dit probleem nu ook heel irritant. Hoe op te lossen? Ik gebruik ook een android systeem
-
Hoi,
Heb je al geprobeerd om eerst op 'doorgaan' te klikken en vervolgens het betreffende clubslot weer te openen, zoals vermeld staat in de melding?
Wellicht kan je ook proberen om even van clubslot te wisselen en daarna weer terug gaan naar het vorige clubslot.
-
@FC-Eddie_NL Ja als je klikt op doorgaan krijg je direct opnieuw de melding. Op het kruisje klikken rechtsboven lukt ook niet. Van manager slot veranderen gaat ook niet melding blijft crashen. Ik moet osm afsluiten en opnieuw opstarten om van manager slot te wisselen. Andere slots doen het wel alleen ccslot moet ik nu beheren via de website.
-
Dit is blijkbaar al een bekende bug en een nieuwe versie is al uitgerold voor de betatesters. Als er geen problemen zijn zal de nieuwe versie voor iedereen worden uitgerold en dan is dit probleem hopelijk verdwenen.
https://forum.onlinesoccermanager.nl/topic/68775/cannot-connect-to-studio-osm-scoreboard/7
-