Error
-
Beste:
Bij deze de printscreens.
Ik gebruik ACER laptop en Chrome.
Sinds gisteren kon ik mij wel nog inloggen maar bij ieder tabblad gaat er iets mis.
Ik kan naar de training van mijn spelers en opstelling etc gaan. Maar volgende stap (afronden training + ploeg veranderen) lukt niet en dan kom ik op de 2de screenshot terecht...Mijn teams zijn C. Palace (account 1) en Willem II (2de account)
-
@javier_portillo_NL Dus op het moment dat je een speler sleept naar je opstelling (als voorbeeld) gaat hij naar het scherm Oeps?
-
Beste,
Neen bij iedere optie die ik doe...
Ik kan naar opstelling maar 10" ga ik naar "oeps" scherm, zonder iets gedaan te hebben.
Als ik bij training op "afronden" klik, wordt ik opnieuw naar dit "oeps" scherm gestuurd.
Dit begint mij nu wel te enerveren -
word ik*
-
Heb je al geprobeerd om de cookies en dergelijke te verwijderen? Dit zorgt meestal wel voor de oplossing.
-
heb al naar cookies instellingen gekeken en veranderd enz maar er verandert niets...
Niet op chrome of explorer -
Okรฉ, thanks voor de info. Ik zal dit doorgeven aan Gamebasics. Hopelijk kunnen ze wat voor je betekenen.
-
al meer nieuws want ondertussen loopt dit al enkele dagen en moet iemand anders mijn account beheren
-
Het is weekend, dus je zal helaas moeten wachten tot morgen. Je kan eventueel via je telefoon op de OSM app spelen.
-
Verder behandeld en opgelost via PM