Problemen met starten nieuwe competitie.
-
Hey Allen,
Ik heb 2 maand geleden voor het eerst een competitie in Engeland aangemaakt.
Bij de opstart had niemand die ik uitnodigde problemen met het kiezen van een team.
Nadat we besloten hadden om verder te spelen, heb ik de competitie verlengd naar Italië.Het probleem hierbij was dat spelers niet konden kiezen uit alle ploegen. Er waren bijvoorbeeld slechts 3 mogelijkheden terwijl ik er als enigste speler in zat. Ook konden verschillende spelers niet in de competitie geraken zonder dat ik ze uitnodigde.
Is dit een common probleem of heb ik iets fout gedaan?
Mvg,
Jitsevdw
Competitie: FIBL
Italië -
Excuses.. hier nog info:
managernaam: Jitsevdw
Slot: Clubslot 1
Tijd: 26/01/2017 ; omstreeks 19:45
Competitie: FIBL
Italië.
Ikzelf had Sampdoria gekozen.
Kameraden gebruiken zowel Iphone, Android als de computer.
-
In eerste instantie kunnen deze managers het beste even proberen om de cookies en dergelijke te verwijderen (website). De app gebruikers zullen dan de cache van OSM even moeten legen via de instellingen van de OSM app en vervolgens Geheugen. Daar staat dan de optie om het cachegeheugen te verwijderen. Vervolgens zullen ze even de app moeten verwijderen en weer opnieuw installeren.
Mocht bovenstaande het probleem niet verhelpen dan zullen ze onderstaand template moeten invullen inclusief screenshots van het scherm waar ze hun team kunnen kiezen. Dan kunnen we het doorgeven. Ik zal dit topic nog wel even open laten.
Hoe meld ik een bug?
Het melden van een bug gaat volgens het volgende template, het invullen van dit template zorgt er voor dat wij voldoende informatie hebben om direct je bug te melden en zo snel mogelijk tot een oplossing te komen!Managernaam:
Clubslot (slot 1, slot 2, slot 3, slot 4):
Datum en Tijd van het optreden van de bug:
Team:
Screenshot(s):
Welk apparaat: PC browser/Mob browser/Android app/iOS app/Facebook
Browser:
Bug/Fout stap voor stap beschrijving:
Overige opmerkingen:https://forum.onlinesoccermanager.nl/topic/451/voordat-je-een-bug-meldt
-
@jitsevdw_NL
https://postimg.org/image/lume704dp/Dankuwel voor de correcte uitleg.
Ik geef het door! -
Geen reactie meer verder.