Charter verandert in *********?
-
Sinds enige tijd verandert een deel van mijn coat tekst ineens in *******.
Wat is hier aan de hand? -
Sorry. Spellingcontrole veranderde woorden.
Het gaat over chatten. Sommige woorden worden daarin veranderd in **********.Hoe kan dat?
-
Hoi,
Dit komt door een verscherpte controle op ongepaste inhoud, alleen werkt dit filter nog niet helemaal naar behoren. Daardoor kan je de sterretjes zien op de plek van een bepaald woord.
Er wordt aan gewerkt om dit te verbeteren, maar dat heeft helaas flink wat meer tijd nodig dan van te voren verwacht werd.
Mocht je sterretjes zien bij woorden waarbij je zeker weet dat deze niet ongepast zijn, dan mag je een melding maken van de betreffende woorden middels screenshots. Zodoende kunnen we Gamebasics ook helpen om dit proces te versnellen.
-
@FC-Eddie_NL
Het ging eigenlijk gewoon over tactieken. Bijvoorbeeld 'vaak 433' veranderde hij dan in sterretjes, maar ook het woord 'youtube ' en andere normale woorden.
In zijn antwoord werden ook woorden vervormd.Ik weet niet hoe ik op mijn tablet of mobiel zo'n chatbericht kan kopiƫren en in het forum kan plakken, maar dat is het zo ongeveer en het gaat om hele normale woorden.
-
Je kan een schermafbeelding maken via een optie op je telefoon, tablet of pc/laptop en deze vervolgens via de (mobiele) website in een nieuw bericht in dit topic te plakken.