Eigen vermogen
-
Ik als moderator heb ervoor gekozen op het begin van het seizoen, om eigen vermogen uit te zetten. Op een gegeven moment heeft GameBasics een update gemaakt voor eigen Clubgeld. Best jammer dat, aangezien ik ervoor betaald heb om juist de eigen vermogen uit te zetten, dus heelaas gingen de managers in de competitie toch eigen vermogen gebruiken clubkas. Bosscoins kon wel is waar niet. Je zou toch denken dat eigen vermogen uitgeschakeld staat uitgeschakeld blijft? En mijn competitie is bijna afgelopen en ben ik weer van plan om het eigen vermogen uit te schakelen, telt dit voor zowel bosscoins als clubkas dan? Want ik ga niet betalen voor een competitie te maken als dit wel mogelijk blijft.
Groetjes
-
Hoi,
De speciale pakketjes voor clubgeld is iets heel anders dan het gebruik van extra Bosscoins om een speler te kopen. Dit is een nieuwe feature en heeft nu een aparte geavanceerde optie om aan of uit te zetten. Dit is als het goed is wel alleen nog mogelijk via de webversie. Er wordt nog aan gewerkt om deze optie ook toe te voegen in de OSM app.
-
@FC-Eddie_NL Ah super Ed, maar als het ik goed begrijp moet ik een competitie aanmaken via de webversie en dan kan ik clubgeld ook uitschakelen?
Groetjes
-
Als je de packs wilt uitschakelen dan zal je voor nu inderdaad je competitie moeten aanmaken via de webversie.
-
@FC-Eddie_NL Dankje wel Ed
duidelijk
-
Alsjeblieft
-
F FC Eddie_NL locked this topic on