Boss coins verdwenen
-
Zojuist is mijn scout teruggekomen, en heb ik Militao gekocht, ik had zo'n beetje rond de 200 boss coins en nadat ik hem gekocht had hield ik er 4 over.
Nu heb ik in mijn beleving meer geld over dan dat ik zou moeten hebben, maar heb hem niet gekocht met boss coins saldo ipv geld.Zou dit nagekeken kunnen worden?
-
Hoi,
Bosscoins verdwijnen niet zomaar. Je zal ze dus ergens aan gespendeerd hebben. Ik denk dat de kans zeer aanwezig is dat je een keer je clubgeld op de spaarrekening hebt gezet en vervolgens een paar spelers hebt gekocht. Wanneer je slechts een kleine hoeveelheid aan bosscoins hoeft bij te leggen, krijg je geen bevestiging of je de speler daadwerkelijk met bosscoins wilt kopen.
Andere slurpers van bosscoins zijn natuurlijk het spelen van oefenwedstrijden, het kopen van spelers via de scout, het afkopen van de timers en het inzetten van een trainingskamp.
Op deze manieren kan je snel door je voorraad bosscoins heen gaan als je niet oplet. Let hier in het vervolg dus op, want dit is je eigen verantwoordelijkheid.
-
F FC Eddie_NL locked this topic on