Ik kan geen coins kopen via de winkel, pagina is blank
-
Hoi,
Zijn er nog steeds problemen? Zo ja, probeer dan eens om de cookies en cache van je browser te verwijderen.
-
This post is deleted!
-
@FC-Eddie_NL al gedaan maar nog steeds niks zichtbaar alleen aan de linkerkant kan ik die gratis coins wel pakken
-
Dan kan dit gemeld worden als een bug door het bugtemplate zo volledig mogelijk in te vullen en zoveel mogelijk informatie te geven over het probleem en hoe lang dit probleem er is. Het template vind je in onderstaand topic.
https://forum.onlinesoccermanager.nl/topic/61179/belangrijke-informatie-graag-lezen/2
-
@FC-Eddie_NL haha dat snap ik allemaal niet zo goed helaas
-
Laten we dan beginnen met op welk platform je dit probleem hebt. Is dat via de website, de OSM app op je Android toestel of de OSM app op je iPhone?
-
@FC-Eddie_NL op mijn laptop bij het dashboard dmv gratis video kun je steeds 3 gratis coins verdienen, toen ik dat gedaan heb viel de pagina ernaast waarop je coins kan kopen helemaal weg en krijg hem ook niet meer terug dit lukt me wel via een andere computer maar met deze laptop niet
-
Als het op de ene computer wel lukt en op de andere niet, dan ligt dat aan de computer waar het niet op lukt. Anders zou het op beide computers niet lukken. Dit probleem zit dus in je browser en de cookies en cache op de juiste manier verwijderen zou het probleem moeten verhelpen. Gebruik desnoods een programma als CCleaner.
-
@FC-Eddie_NL oke ik ga mijn best doen bedankt voor de info
-
@FC-Eddie_NL ik heb er een andere browser opgegooid google chrome en nu werkt alles weer prima
-