Sommige teams hebben fout aantal wedstrijden en score.
-
Onze huidige competitie heeft volgens mij een bug. Sommige teams hebben een wedstrijd 'minder' gespeeld. Dit klopt wel niet, want er er zijn wel degelijk ook 10 gespeeld. 1 van die wedstrijden is dus niet meegeteld. Is dit iets door de competitie eigneaar die vals speelt? of een bug?
(ik denk aan vals spelen omdat de owner ook 3 accounts had en al zijn spelers verkocht aan 1 team voor laag geld)
-
De competitie heeft 15 teams , dus iedere competitie speeldag is er 1 team vrij . Vandaar de verschillen
-
Hoi,
Zie Ponboy's reactie hierboven voor waarom er een ongelijk aantal wedstrijden zijn gespeeld.
Ook begrijp ik niet helemaal hoe je erbij komt dat er wordt valsgespeeld, want ik zie nauwelijks onderlinge transfers voorbijkomen in het transferlijstje. Vrijwel alle spelers zijn gewoon aan de engine verkocht.
-
Dankje wel voor de uitleg van de aantal speeldagen. Was wat te snel met daarover niet na te denken!
In verband met het 'cheaten'.
De trainerswaggy (Miami) verkoopt instant een speler volle prijs aan zijn 2de account (Charlotte FC) met de naam trainerswrecky (naam al redelijk identiek). Hij doet heel wat transfers om terug geld te krijgen zoals we allemaal normaal doen.
Het trainerswrecky account verlaat de league na de intro periode. (Nu speelt een cas segers er mee, maar die kwam pas veel later)
New York City FC was vermoedelijk ook hijzelf (naam klonk als gggxd). Want deze heeft ook intern een transfer gedaan en is ook reeds de league verlaten.
Hij gebruikte Charlotte FC om Miami en New York te boosten weer met geld hier:
Vermoedelijk gebruikte hij ook Chicago Fire ( dat account is ook weer geleaved nadat die geld besteed had )
Hier verkoopt die zwaar onder de waarde...
Dit allemaal in combinatie dat hij de competitie leaved met 3 van deze accounts en enkel met het account speelt dat zo goed als laatste moet worden lijkt me echt niet 'normaal'.
-
Als je vermoed dat iemand valsspeelt dan kan je dit melden via het contactformulier, welke je in onderstaande link kunt vinden. Vul het contactformulier in het Engels in en vermeld zoveel mogelijk details waarom je vermoed dat er valsgespeeld wordt.
https://support.onlinesoccermanager.com/hc/nl (klik daarna op 'een aanvraag indienen')
Aangezien wij je hier op het forum verder niet mee kunnen helpen, wordt dit topic gesloten.
-