Zilveren doelstelling beker niet zichtbaar bij Knockout Royale [AN] [PC]
-
Hoi OSM,
In zowel de Android App als in de webversie is mijn, in februari en maart behaalde, doelstellingsbeker van de Knockout Royale niet meer zichtbaar.
Managernaam: ArtetaNL
Clubslot: NVT
Datum en Tijd van het optreden van de bug: Dat was ergens na een update in maart.
Team: NVT
Competitienummer: NVT
Server: NVT
Screenshot(s): Zie hierboven
Welk apparaat: PC browser en Android app
Bug/Fout stap voor stap beschrijving: In zowel de Android App als in de webversie is mijn, in februari en maart behaalde, doelstellingsbeker van de Knockout Royale niet meer zichtbaar.
Overige opmerkingen: In maart was hij al een keer verdwenen na een update, toen kwam er weer een update en was hij weer zichtbaar, na de updates erna niet meer zichtbaar.***Voor bugs gerelateerd aan de iOS en Android app, graag toevoegen:
Merk + type toestel: Samsung Galaxy S22 Ultra
OS (besturingssysteem) Versie: Android-versie 13.
OSM App Versie: 4.0.24.3 -
Hoi,
Dank je wel voor de melding en het invullen van het bugtemplate. Ik heb hier nu een melding van gemaakt.
-
Dit blijkt door technische redenen te komen. Er is nu een nieuwe versie van Knockout Royale actief dat blijkbaar een ander ID-nummer heeft gekregen ten opzichte van de eerste versie. Doordat je deze nieuwe versie van Knockout Royale nog niet hebt gewonnen is de zilveren beker niet zichtbaar in het 'zoek team-venster'.
Hier valt dus verder niets aan te doen en je zult Knockout Royale opnieuw moeten winnen.
-