Competitie kiezen
-
Wanneer ik een nieuwe club wil kiezen uit een bepaalde competitie, krijg ik als ik op leagueview klik maar een select aantal competities te zien waarin over het algemeen meer dan 80% van de teams al is gekozen. Dit geldt voor competities in landen zoals Nederland, maar ook in Andorra, San Marino en alle andere landen. Echter, wanneer ik vrienden vraag om naar exact hetzelfde te kijken, krijgen zij beschikbare competities te zien waar soms 0 of maar 1 manager actief in is. Daarbij als ik in bijvoorbeeld Andorra 3 competities te zien krijg, dan ziet deze persoon er meer dan 10.
Weet iemand wat dit is en hoe ik dit kan verhelpen?
Ik speel dit spel al sinds 2014 en heb hier eerder nooit last van gehad. Daarnaast doe ik dit kiezen uiteraard op de pc en niet op een mobiel.
-
Hoi,
Dit heeft te maken met de server waarop je speelt. Op de ene server zullen er meer competities van een bepaald land beschikbaar zijn dan op een andere server. Hier valt niets aan te doen, omdat iedereen op basis van bepaalde factoren op een server wordt geplaatst.
Je kunt altijd nog je eigen competitie aanmaken, of 200 Bosscoins betalen om een 'bezet' team te managen. Dat wil zeggen dat er een nieuwe competitie aan wordt gemaakt waarin jij dat betreffende team kunt gaan managen.
-