Storing met de Boss Coins??
-
Elke keer als ik een vid probeer te laden bij de Boss Coins sectie krijg ik de rollende bal te zien maar gebeurt er niks.
Is er een storing ermee? Ik gebruik overigens als Web Browser Firefox -
Dat zag ik ook vanochtend.
Lijkt me een storing inderdaad. -
bij mij idem. nog altijd niet opgelost .
-
Ik heb datzelfde probleem
-
@Coach-Taylor_NL Hier ook - gek van!
-
Hoi,
Ik heb dit probleem al doorgegeven aan de ontwikkelaars. Het is nog even wachten op een reactie.
-
@Rolf-Ottens_NL @Laurel-Lee_NL @Coach-Taylor_NL @Pellevaart_NL @vwgolf3_NL
Gebruiken jullie een ad-blocker voor OSM? Zo ja, dan moet deze uitgezet worden om de video's te kunnen bekijken.
-
Ik heb net een andere browser geprobeerd maar heb dan ook dat de Bosscoins-sectie niet werkt. (zie bovenin).
Gebruik meestal Firefox en nu heb ik Safari gebruikt, voor Mac 14.0. -
Dat probleem is er nog steeds. 2 weken is het nu zo. Tijdens een event waarbij je 2x de bois coins zou krijgen, na het bekijken van een reclame. Ik heb het geprobeerd op 2 verschillende laptops, me mobiel en me tablet. Op me nieuwe laptop heb ik geen ad blocker en deed ie het prima. Is er toevallig al meer bekend?
-
Wat ik begrepen heb 'wordt er aan gewerkt' en 'is het probleem bekend'.
Het duurt wel erg lang vind ik.
Ik wacht zelf maar met een nieuw team te maken tot het is opgelost. -
Ook bij mij is het al ruim twee weken.
Vandaag 3x na het bekijken van reclame kun je ook wel op je buik schrijven. -
Het probleem zit in de videospeler en moet dus opgelost worden door het bedrijf van de videospeler. Hierdoor kan het langer duren. Daarnaast is niet elk probleem even snel opgelost en zitten we ook nog met de kerst en nieuwjaar
-
Overigens krijg je nu wel als je de app gebruikt per vid 2 bosscoins (weet niet of dit ook een "fout" is of compensatie voor het niet werken op de pc.
-
Je krijgt nog altijd gewoon 1 Bosscoin per bekeken video. Waarschijnlijk zal je app niet goed gesynchroniseerd zijn, waardoor het leek alsof je 2 Bosscoins kreeg.
-
Eindelijk een update over dit probleem:
Het probleem zat bij het bedrijf van de videospeler. Helaas reageerde dat bedrijf niet op de verzoeken van OSM, waardoor ze nu in zee zijn gegaan met een ander bedrijf. Aan OSM-kant is deze nieuwe videospeler nu volledig geïntegreerd, maar nog niet aan de andere kant. Het is nu dus nog even daar op wachten. Hopelijk kunnen we snel weer filmpjes bekijken via de webversie van OSM.
-
ik zit al voor het Nieuwjaar ZONDER filmpjes.... wie kan mij ermee helpen??
-
Hoelang ga dit nog duren? is ENORM storend....
-
Geen idee. Maar je kan gewoon de filmpjes via de OSM app bekijken, dus ik snap het probleem niet zo goed.
-
@FC-Eddie_NL En als je geen app (gsm)hebt?
-
Dan moet je wachten totdat de video's weer te bekijken zijn via de webversie. Ik denk dat er vandaag de dag behoudens onze hele erge oudjes, heel weinig mensen zonder een smartphone leven. Al denk ik niet dat 80+'ers OSM spelen. Dus tenzij je een Windows Phone hebt, dan zou het geen probleem moeten zijn.
Maar goed, Gamebasics hoopt dat het later deze week afgerond wordt.