Storing met de Boss Coins??
-
Dan moet je wachten totdat de video's weer te bekijken zijn via de webversie. Ik denk dat er vandaag de dag behoudens onze hele erge oudjes, heel weinig mensen zonder een smartphone leven. Al denk ik niet dat 80+'ers OSM spelen. Dus tenzij je een Windows Phone hebt, dan zou het geen probleem moeten zijn.
Maar goed, Gamebasics hoopt dat het later deze week afgerond wordt.
-
Het word wel tijd dat het weer gaat werken. Is vervelend.
-
@FC-Eddie_NL Ik ben dus een van die 'oudjes' die geen gsm hebben.
osm is een beetje ontspanning en het duurt nu echt wel hheeeell lang voor het opgelost is. -
Ik snap dat het vervelend is, maar het is niet zo simpel als even een nieuwe videospeler installeren en klaar is kees. De videospeler is volledig geïntegreerd, maar ook het privacystatement van OSM moet worden aangepast en er moet worden gecheckt of er niets in strijd is met de GDPR (privacywet).
-
echt raar dit want je kan wel coins kopen op die pagina maar geen reclame kijken.Dus geld gaat voor dan het oplossen van problemen.
Mensen we worden weer eens bedonderd.
Doe gewoon je werk waar je voor bent aangenomen.
is hetzelfde als je iets verkoopt met korting,nee kan niet want een interne iemand kan het probleem niet oplossen.Neem dan iemand aan die het wel kan oplossen
wat een kut verhaal dit.
DOE FUCKING JE WERK GOED -
De nieuwe videospeler is eindelijk in gebruik. Het moet nu dus weer mogelijk zijn om de filmpjes te bekijken via de webversie.
-
Bedankt jongens van OSM. Het werkt weer naar behoren !
-
ik vind het ook vreemd. de adds doen het weer, maar nu werd ik laatst terug gezet met het aantal bosscoins? Worden we nou gestraft voor het niet werken van de adds op de gewone pc?
-
Dit zal daar helemaal niets mee te maken hebben. Zie je andere topic voor meer uitleg.
-
De filmpjes zijn al weer een tijdje op de webversie te bekijken, dus tijd om dit topic te sluiten.
-