Trainen versnellen door advertentie bekijken werkt niet
-
Goedendag,
Voorheen kon ik een training versnellen met 2 uur door een advertentie te bekijken. Nu gaat dit niet meer, ik kan de selectie nog wel maken, maar dan blijft er een balletje draaien en start er geen advertentie. Hoe kan ik dit oplossen?
-
Hoi,
Gebruik je toevallig een ad-blocker voor OSM? In dat geval zal je deze moeten uitzetten om de video's te bekijken.
-
Nee, ik heb niks aan mijn instellingen aangepast en voorheen kon ik de advertenties zonder problemen bekijken
-
Dat probleem heb ik ook de hele week al op mijn telefoon. In de app werkt het wel en ook op mijn tablet. Het speelt alleen op mijn Samsung telefoon met Chrome
-
Bij mij werkt het ook al heel de week niet. Ik vind dat ze een compensatie mogen geven...
-
Sinds een week heb ik ook deze klachten.
Werk op Mac, met firefox en Safari.
Wacht ook op een oplossing. -
Hier hetzelfde probleem enkel op mijn computer. Dacht dat het wel zou opgelost worden maar het duurt nu toch
al enkele dagen.
Op telefoon werkt het wel. -
Zelfde probleem hier! Gebruik een iPhone, blijft maar laden……
-
Zoveel mensen die er last van hebben. Dit zou toch niet zo moeilijk op te lossen moeten zijn.
Ik heb er alleen last van op mijn telefoon op de site, maar niet in de app en ook niet op mijn tablet -
En niemand die weet waardoor het komt? Of hoe het op te lossen is?
-
Er wordt aan gewerkt
-
Hier werkt het nog steeds niet.
Het lijkt me ook - in het belang - van de adverteerders, dat die funktie weer werkt toch? -
Het probleem zit bij het bedrijf van de videospeler, maar er wordt aan gewerkt. Hoe lang het gaat duren is niet te zeggen. De video's kunnen bekeken worden in de OSM app, dus als je niet last hebt van het probleem met inloggen op de iOS app of de Android app gebruikt, dan kun je altijd nog daar terecht.
-
Nu werkt het op mijn tablet ook niet meer. Alleen nog in de app
-
Zie update in dit topic https://forum.onlinesoccermanager.nl/topic/71780/storing-met-de-boss-coins/15
-