Scout - bug
-
Hallo,
In een van mijn slots is een bug naar boven gekomen bij de scout. Op alle toestellen (osm.nl mobile, desktop & app) kan de scout geen resultaten meer laden of zoeken en lijkt de scout functie volledig gecrasht.
In alle andere slots werkt de scout wel nog normaal, dus dit is een zeer specifieke bug.
Hoe kan ik deze bug fixen of kunnen jullie me helpen?
-
Wat het nog vervelender maakt imo, is dat het precies zijn CC slot is. Hopelijk kan dit snel opgelost worden, anders wordt het een lang seizoen zonder scout.
-
Hoi,
Heb je al geprobeerd om de cookies en cache van de browser te verwijderen en de app geforceerd afgesloten?
-
@FC-Eddie_NL
Bedankt voor je reply.- Op desktop heb ik het al geprobeerd via Chrome & Edge, maar resultaat blijft idem
- Op mobile heb ik nu de app eens volledig verwijderd en terug geïnstalleerd, maar de bug blijft. Als ik klik op resultaten scout, krijg ik in de app eerst een uitroepteken (zie screenshot) en blijft de button vervolgens grijs.
Kunnen jullie een soort van hard reset van mijn scoutfunctie doen binnen het specifieke account?
Ter info: Ik zag deze bug toevallig ook ergens anders eerder op het forum verschijnen: Link naar ander report
-
Bedankt voor de extra info. Ik zal het doorzetten naar Gamebasics. Het is nu wel weekend, dus ik verwacht dat je minimaal zal moeten wachten tot maandag voordat ze je scout kunnen resetten.
-
@FC-Eddie_NL
Ok bedankt alvast om dit door te geven aan het Gamebasics. Het betreft de scout in mijn 1e slot (IFK Mariehamn - cc98 eerste divisie).
Ik kijk uit naar een oplossing voor de bug want als enige spelen zonder scout is zeer moeilijk. -
Je zou je scout nu weer moeten kunnen openen
-
@FC-Eddie_NL Goed nieuws: hij werkt inderdaad terug. Bedankt voor de uitstekende support!
-
Top. Alsjeblieft
-