Bosscoins van revu naar OSM
-
Hi,
Ik heb aantal bosscoins verdiend via een Revu spel.
De coins zijn zichtbaar in Revu, maar hoe krijg ik deze naar osm? -
Hoi,
Revul zal eerst gaan controleren of je aan alle voorwaarden van de aanbieding hebt voldaan. Als dat zo is, dan worden de Bosscoins aan je account toegevoegd. Daar hoef je zelf niets voor te doen. Dit proces kan meerdere dagen in beslag nemen.
Als de Bosscoins niet worden uitgekeerd, dan zal je in eerste instantie contact op moeten nemen met Revu zelf. Dit kan als het goed is op de status-pagina van Revu binnen de OSM-app.
-
Bedankt voor je reactie. De status bij Revu is Credited, dus wel akkoord bevonden.
Alleen nu blijven ze daar staan, een deel er van al ruim een week. -
Dat is helaas het vervelende bij Revu. Als de status op 'credited' staat, is er geen mogelijkheid meer om contact met hun op te nemen over die aanbieding.
Er van uit gaande dat je zeker weet dat je de Bosscoins niet hebt ontvangen, zal je contact op moeten nemen met de klantenservice van OSM. Die is via onderstaande link te bereiken:
https://support.onlinesoccermanager.com/hc/nl
Klik daarna op 'een aanvraag indienen' en kies vervolgens de optie 'OSM' om het contactformulier in het Engels in te vullen. Vermeld zoveel mogelijk informatie en voeg deze screenshots toe. Vermeld ook duidelijk dat het niet mogelijk is om Revu te contacteren omdat de status op 'credited' staat. Anders wordt je simpelweg doorgestuurd naar Revu.
Mocht je alsnog doorgestuurd worden naar Revu, laat het dan weten en dan zal ik zelf bij Gamebasics aankloppen. Je bent namelijk niet de eerste die hier problemen mee heeft.
-
Bedankt, het is opgelost!
-
-