Post je seizoensresultaten
-
@MikevanderHilst_NL Bedankt voor het compliment, wordt altijd gewaardeerd
Wat houdt de inhoud van de link die je meestuurde precies in? -
@The-Master-Of-Dank-Memes_NL Dat is een link naar de KL Leagues, bedacht en opgezet door de crew Kanarifuglene. Leagues waar je individueel in competities speelt en strijd voor promotie en tegen degradatie tegen andere managers. Inschrijftopic kan je vinden op het "OSM: Crew & Community events" forum. Neem gerust een kijkje
-
Zojuist zijn voor alle 4 mijn slots de competities afgelopen, en dat betekend dus dat mijn 2e seizoen als OSM-Manager ten einde gekomen is. Daarom post ik van alle slots de resultaten, zoals ik dat bij mijn eerste keer ook gedaan heb.
Slot 1: AZ Alkmaar
AZ was voor mij een redelijk zware uitdaging (althans, dat vond ik aan het begin van het seizoen). Na 3 wedstrijden had ik helaas maar 3 punten (0-2 Nederlaag tegen Vitesse (hij had trainingskamp) en 0-1 tegen PSV (groot kwaliteitsverschil) en toen wist ik dus dat ik alle zeilen bij moest zetten om deze competitie te kunnen winnen. Vanaf toen ben ik mijn verkoopstrategie gaan aanpassen en dat pakte goed uit: 31 WEDSTRIJDEN ONGESLAGEN!. Ik heb met een krappe 3-2 Overwinning tegen Feyenoord ook de beker te pakken gekregen, en dat betekend dus dat dit mijn 2de TRIPLE (Doelstelling, kampioen en Beker) is in mijn carrière. Uiteindelijk ben ik blij dat het mij gelukt is om van plaats 9 in speelronde 3 naar plaats 1 in 34 te komen. Gelukkig is dit seizoen pas het begin
Slot 2: Roda JC
De einduitslag bij Roda JC kwam bij mij als een verrassing. Na de eerste wedstrijd met 1-2 van AZ te verliezen, begon ik mij al zorgen te maken over de rest van het seizoen. Gelukkig bleken deze zorgen totaal onterecht, want uiteindelijk heb ik na speelronde 1 nog maar 2 punten laten liggen, namelijk een 2-2 tegen Ajax (beide trainingskamp). Ook is het mij gelukt om met Roda JC eveneens de beker te winnen. Een late goal in de 119de minuut maakte van een verlenging een 3-2 overwinning voor mij op FC Utrecht. Over het algemeen ben ik zeer tevreden met dit resultaat en ben ik nog blijer met mijn 3de TRIPLE!
Slot 3: NEC Nijmegen
NEC was dit seizoen het slot waarvan ik eigenlijk (vreemd genoeg) dacht dat het wel goed zou komen. De eerste 5/6 wedstrijden waren zeer makkelijk ( 16 punten uit 6 (0-0 tegen Roda JC (Computer))(en een 0-5 overwinning op Ajax). In speelronde 7 echter kwam FC Twente met een onverwacht trainingskamp aanlopen en liep ik de eerste nederlaag op: 3-0. Verder is er door mij (behalve in speelronde 27, 1-1 tegen Twente) geen puntverlies meer geleden. Hierdoor heb ik het voor elkaar gekregen om als 1e te eindigen. Ook is het mij met NEC gelukt om wederom de beker te pakken, na een 7-0 overwinning op AJAX (Beide trainingskampen). Ook hiermee ben ik erg blij , want dit betekend mijn 4de TRIPLE. Maar nu komt het seizoen waar ik het meest trots op ben (behalve dat het niet het beste resultaat heeft opgeleverd)
Slot 4: Sparta Rotterdam
Sparta had voor mijn gevoel het zwaarste seizoen, want het begin van het seizoen was een erg zwaar programma. Na 3-1 van Feyenoord te winnen (met trainingskamp) in speelronde 1 ging ik keihard onderuit tegen Heerenveen (4-1, hij had trainingskamp) ging het voor mijn gevoel ietwat de verkeerde kant op. Maar halverwege het seizoen stond ik gewoon keurig bovenaan :). De start van de 2e seizoenshelft verliep goed met een 5-1 overwinning tegen Feyenoord en een 2-2 tegen Heerenveen. Helaas bleek dit alles niet genoeg, want na een 1-1 tegen Excelsior (even goed team als die van mijzelf) aan het einde van de eerste seizoenshelft, heeft een 1-1 gelijkspel tegen Twente ervoor gezorgd dat ik geen kampioen meer kon worden. Wel heb ik de beker met 1-3 van Excelsior gewonnen, dus dat is weer een lichtpuntje.
Helaas geen 5de TRIPLE voor mij, maar jaIk kan gelukkig terugkijken op een geslaagd 2de seizoen als OSM-Manager en ik kan niet wachten tot ik morgenavond weer nieuwe clubs mag uitzoeken.
-
Spartacus Vervoort_NL Dutch Usersreplied to The Master Of Dank Memes_NL on last edited by Spartacus Vervoort_NL
Bad boys, bad boys Whatcha gonna do, whatcha gonna do Ben effe heel blij, mijn eerste seizoen kampioen met lommel en de beker gewonnen met nog 2 speeldagen te gaan, voor een onervaren manager die nog veel te leren heeft voor een goeie manager te worden ben ik toch content met deze prestatie
-
Mijn laatste seizoen was met Southampton: werd 2e en won de beker. Op het moment leid ik Servië onder 21, het nederlands elftal in continentaal kwartfinale, Leganes en De Graafschap
-
Druk topic.
-
Italie // Empoli
Na bijna de hele competitie lang gedeeld 1e gestaan te hebben samen met torino (alleen een klein verschil in doelsaldo) door 2x gelijk op het einde met meer schoten 4e geworden, maar wel de beker gewonnen, wat me dus totaal 6118 MP opleverde.
-
Gisteren kampioen geworden met NAC Breda. Speelde 1e speelronde gelijk en heb uiteindelijk maar 1 keer verloren: 5-0 tegen Vitesse. Gelukkig beker ook gewonnen en uiteindelijk geëindigd met een teamwaarde van 700 miljoen +.
-
6000MP met een ds12 in Nederland is best netjes :punch_tone2:
-
Tot nu toe leuk teampje op speeldag 25 met Telstar. Startwaarde 23 miljoen.
-
@tomruitenbeek_nl
Sappig team hoor. Beetje riskant niet? 4 middenvelders terwijl je zo te zien met 4-3-3 speelt? -
@the-master-of-dank-memes_nl Klopt, ik wacht nog even op een goede speler op de TL. Ik scout niet wegens gebrek aan bosscoins
-
@tomruitenbeek_nl Ah, ik ken de struggles. heb zelf met Watford nu na 5 speelrondes een teamwaarde van 366 miljoen, ik begon met ongeveer 180 miljoen
-
@The-Master-Of-Dank-Memes_NL Het is trouwens wel time to stoppity met je kut meme, vult alle pagina's... haha
-
Mijn seizoen met Newcastle United zit er inmiddels al weer op. Erg tevreden met het resultaat van dit seizoen omdat de competitie in Engeland met een lage doelstelling gewoon erg pittig is, maar het viel gelukkig wel mee hoe lastig het seizoen was, want ik heb de eerste acht wedstrijden op rij weten te winnen (met behulp van eén trainingskamp tegen Manchester United) en heb ik ook de beker weten te pakken door met 7-1 tegen Chelsea te winnen in de kwartfinale met een trainingskamp, uiteraard. 1-0 tegen Tottenham weten te winnen, ook met trainingskamp en uiteindelijk in de finale heb ik maar liefst 5-0 weten te winnen tegen Everton, zonder trainingskamp. Het winnen van de beker en de derde plek weten te halen is al mooi genoeg, maar om het seizoen ook nog af te sluiten met de hoogste selectiewaarde is natuurlijk nog mooier. Al met al dus een zeer geslaagd seizoen en hopelijk komen er nog meer mooie resultaten die ik op dit forum kan delen.
-
@shadychrist7_nl
Netjes hoor. Wel jammer dat je na 8 wedstrijden die lijn niet door hebt kunnen trekken om voor het kampioenschap te kunnen gaan, maar wie weet lukt dat volgend seizoen wel -
EINDELIJK!
Na 4 seizoenen waarin ik telkens tekort schoot in Engeland om de beker te pakken én kampioen te worden is het mij vandaag wel gelukt. Het zat vanaf het begin van het seizoen al goed, en door goede transfers is het mij uiteindelijk toch geluktHet leuke aan dit seizoen is dat ik een zeer hoge teamwaarde heb bereikt, namelijk 1664,61M. Of dit een record is weet ik niet, maar voor mij in ieder geval wel
-
Redelijk seizoen met Fiorentina achter de rug. Wist het helaas niet te bolwerken tegen de toch behoorlijk hogere teamwaardes van Juventus en Roma. Wel de beker weten te pakken
-
Na een redelijk slechte start met een verlies bij Monaco en PSG hebbik het aardig rechtgezet in het overige deel van de competitie. Ik had nog 3 duels verloren (2 door trainingskampen grr) maar maakte nog een laatste eindsprint met oa een 1-5 winst tegen Toulouse. Jammer dus van het begin want ik had zeker een hogere positie kunnen halen.![0_1517097193441_0DA7FCF7-51AA-424D-BF6B-B057A9618E3D.png](Uploading 100%)
-
@fcbdutch_nl helaas kan ik de ss niet uploaden. Het komt neer op een 2e plaats (laatste speeldag nummer 2 ingehaald) met 95 punten uit 38 duels met 5 punten achterstand op Toulouse plus nog 2587 MP.