Just Relax: Café
-
hahaha Furrax' Creamy Goo
-
@Furrax_NL said in Just Relax: Café:
@Sjinne_4_ever_NL RedBull?
Als er Redbull uit die slurf van je komt zou je rijk worden, maar zou ik me ernstig zorgen maken als ik jou was haha
-
Zo staan we ook nog eens bovenaan.
Nog 7 'gepinde' topics en die eerste pagina staat vol... -
Zou normaal een oplossing voor moeten komen.
-
@Sir-Heyvaert_NL Waren er gister nog maar 4, dus ze zijn er al mee bezig Ik kan deze ook gewoon pinnen?
-
@Vjenne-Rulezz_NL said in Just Relax: Café:
@Sir-Heyvaert_NL Waren er gister nog maar 4, dus ze zijn er al mee bezig Ik kan deze ook gewoon pinnen?
Zou jou eens pinnen
-
@Glennevire_NL Bluf
-
@Vjenne-Rulezz_NL said in Just Relax: Café:
@Glennevire_NL Bluf
:')
Nee maar hoe is het hier? Wanneer gooien jullie die cliniclown eens uit jullie crew :P? -
@Glennevire_NL Ik neem aan dat je @Furrax_NL bedoelt, zolang die CC speelt moet ie natuurlijk in de crew blijven.. Wat dat betreft pakt ie 't nog wel slim aan.
-
-
@Glennevire_NL Bedoel je @pompompompompommop_NL ?
-
-
Al die topics, beter doen ze de rest een plezier en voegen ze er een paar samen. Gaat makkelijk
-
Ehm even tussendoor, hebben crews tegenwoordig niet meer hun eigen crewforum? En als ze die wel nog hebben. Waar zijn die dan in godsnaam?
-
@Vloemichiel_NL said in Just Relax: Café:
Ehm even tussendoor, hebben crews tegenwoordig niet meer hun eigen crewforum? En als ze die wel nog hebben. Waar zijn die dan in godsnaam?
Ja die zijn er wel, in het begin scherm als je inlogt helemaal onderin, maar je kan alleen in je eigen crew het is niet meer zoals 2.0, daarvoor hebben ze nu het Nederlands forum gemaakt
-
Crew hebben sinds 't nieuwe forum enkel nog een intern forum. Daarnaast kunnen ze hier een topic openen, indien de crew voldoet aan de 2 eisen (minimaal level 7 zijn + CC EL op z'n minst). Even toestemming vragen aan de crewstaf normaliter.
Je interne crewforum vind je volledig onderaan de lijst met subfora, indien je dit niet zit moet je even uit- en inloggen van 't forum. Dan zou 't normaal opgelost moeten zijn en zou je je interne forum moeten kunnen zien.
-
Ik zie het inderdaad. Bij deze toestemming gevraagd om een topic te hebben voor TOSC. Ik neem aan dat deze bij deze ook gehonoreerd is.
-
Veronderstel dat dat geen probleem geeft inderdaad.
-
Bestaat dat nog die crew?