Just Relax: Café
-
Wie zegt dat ik op de wc ga pissen :rolling_eyes:
-
Wel leuk dat nieuwe forum
-
@michael-90_nl Klopt. Vermaakt u zich?
-
Helemaal geweldig!
-
Dolle pret :women_with_bunny_ears_partying:
-
Bestaat er ook nog zoiets als een crewforum of is dit alles?
-
@michael-90_nl iedereen heeft zijn eigen crew forum, begin pagina helemaal onderaan
-
@peter-osm-master_nl said in Just Relax: Café:
@michael-90_nl iedereen heeft zijn eigen crew forum, begin pagina helemaal onderaan
Niets te zien daar
-
@michael-90_nl Oke vaag misschien kun je een hulpvraag stellen bij de admins, hier staat ook uitgelegd hoe je het forum kunt gebruiken. Succes ermee https://forum.onlinesoccermanager.nl/category/30/category-30
-
@michael-90_nl Alle oude topics zijn weg Mikey.
Hoest leven?
-
@sirclitjeslikker_nl Maar kan ook geen topics aanmaken op het crewforum ofzo dus daarom snap ik het niet.
Hier gaat alles prima. Iedereen gezond dus dan is het al snel goed he. Is het al wat in de liefde bij jou?
-
@michael-90_nl Daarvoor moet je dan wel in een crew zitten. Dat is Peter vergeten te noemen.
-
@sjinne_4_ever_nl zit hij dat niet dan? Tja dat ben ik niet meer gewend om te melden
-
@sjinne_4_ever_nl Zit toch gewoon in een crew?
-
Jij hebt momenteel geen crew.
-
@furrax_nl Ben gewoon nog beheerder van Beyond dus kijk ff beter
-
Moet je dus aanvragen een forum dacht ik.
-
Was iedereen bij jullie inactief óf hadden jullie nog nooit wat gepost op jullie interne crewforum sinds de start van OSM 3.0?
In dat geval hebben jullie geen intern crewforum meer. Alle crewforums van crews die nog geen posts hadden óf waarbij alle managers inactief waren, zijn verwijderd. Dit om er voor te zorgen dat het forum niet aan snelheid inboet. Tot dat de crewupdate live gaat zullen jullie dus geen crewforum hebben helaas.
-
@fc-eddie_nl Er is nooit wat gepost. Wanneer komt die update ongeveer?