Just Relax: Café
-
@FC-Eddie_NL Klopt ook. Maar ik denk niet dat dit snel terug gedraaid gaat worden
-
Goedemiddag. Fijn weekend iedereen!! Nog plannen dit weekend? Feestjes, bier, vrouwen? etc :7
-
@Glennevire_NL Nog geen concrete plannen, wordt wat PC/PS4....
-
SInt maarten, sinterklaas intocht, schoen zetten met de kids, zondag rustdag
-
@pietuitottersum_NL said in Just Relax: Café:
Ik wil je neuken.
-
wat een kansloos nieuw form is dit zeg
-
Bedankt voor je bijdrage aan ons cafe
-
@pompompompompommop_NL Geen dank :thumbsup_tone5:
-
Goedemiddag. Hoe is het hier? Morgen weer werken, zin in
-
@Glennevire_NL Rustagh... Werkzoekend dusja...
-
@Sam-08_NL said in Just Relax: Café:
@Glennevire_NL Rustagh... Werkzoekend dusja...
Welke sector? Succes!!
-
@Glennevire_NL Gezondheidszorg... Maar ben ondertussen m'n terrein aan 't uitbreiden richting administratieve functies en dergelijke
-
@Sam-08_NL Ik ook, wat een jungle is dat tegenwoordig zeg...
"Wij sturen je altijd tijdig een reactie terug" -
-
Klopt, om ziek van te worden gewoon. Stuur je 10 sollicitaties, krijg je van 2 een negatief antwoord. De anderen nemen niet eens de moeite om iets terug te sturen... #rolleyes
-
@Sam-08_NL Ja precies! En waar ik ook gek van wordt is al die wervingsbureau's die je uitnodigen voor functies waar je überhaupt niet voor in aanmerking komt. Ben zelf starter, en krijg je functies voor minimaal 4 jaar leidinggevende ervaring etc! :rolling_eyes:
Zojuist ook weer op gesprek geweest. Af en toe de gok maar nemen...
-
Ja ben nu ook begonnen met me in te schrijven bij de interimbureau's. Zag een vacature waar ik dacht wel voor in aanmerking te komen, moest je ineens perfect tweetalig zijn (Frans-Nederlands). In plaats van dat in de vacature te beschrijven... Ondertussen hebben ze me wel gebeld voor een administratieve functie waar je dus geen ervaring voor nodig hebt. Moet vrijdag op gesprek in het bureau voor een administratieve job. Een online betaalapplicatie waar je de klanten op weg moet helpen, bij vragen moet helpen, ... Krijg je opleidingen enzoverder. Dus ben eens benieuwd wat dat geeft.
Heb ook gesolliciteerd om bij Bpost om te werken als postbode. Je moet wat hé...
-
@Sam-08_NL Dat is bij ons in de grensstreek ook, dat twee-talige. Bizar wat ze allemaal durven te eisen/wensen.
Heb zelf ook voor de Nederlandse variant datzelfde werk gedaan, wat ben ik blij dat ik daar weg ben! Zou het je echt afraden hoor, maar goed tis wat je zegt: je moet uiteindelijk wat!
-
Ah maar jij bent van Nederlands Limburg? Ik ben woonachtig te Maaseik, ligt op de grens met Nederland. Zouden zo maar eens dicht bij elkaar kunnen wonen.
En waarom raad je het af?
-
@Sam-08_NL Yup, ik woon meer in de richting van de Duitse grens dan de Belgische. Maaseik ken ik ja, ik woon in een dorpje onder Geleen (vanuit Maaseik gezien). Scheelt niet veel nee
Het werk, tis belastend en ook gevoelig voor overbelasting voor armen, nek & schouders. Door weer en wind hè, vooral wind... ppfff Ik zou liever gaan sorteren als ik jou was óf pakketdienst ofzo.