Just Relax: Café
- 
@yassin-mansousri_nl Ik was ongerust man. Nachten wakker van gelegen... 
- 
@yassin-mansousri_nl Ik was ongerust man. Nachten wakker van gelegen... @furrax_nl said in Just Relax: Café: @yassin-mansousri_nl Ik was ongerust man. Nachten wakker van gelegen... Hahahahahahaha. 
- 
@philipp-haastrup_nl Geen idee. De puntenjagers staan altijd op kop. @furrax_nl speel ik gvd ook nog gelijk vandaag tegen een noob  
- 
@furrax_nl speel ik gvd ook nog gelijk vandaag tegen een noob  @philipp-haastrup_nl En dat met 1 man meer... HAHAHA! 
- 
Hallo allemaal! 
- 
En we hebben met TheTransporter een derde lid in de crew die Rob heeft! 
- 
En we hebben met TheTransporter een derde lid in de crew die Rob heeft! @furrax_nl *Heet dus. 
- 
Hallo allemaal! @thetransporter_nl Hi Rob! 
 Leuk jou ook weer te zien hier 
- 
@thetransporter_nl Hi Rob! 
 Leuk jou ook weer te zien hier @maricja_nl Ja is ook zo. Ben weer terug van weggeweest. Hoe is het met jou? 
- 
Jezus Furrax krijg je betaald per keer dat je 'Just Relax' in je onderschrift hebt staan? 
- 
Jezus Furrax krijg je betaald per keer dat je 'Just Relax' in je onderschrift hebt staan? @spectraaaaa_nl Is geheim. 
- 
Jezus Furrax krijg je betaald per keer dat je 'Just Relax' in je onderschrift hebt staan? @spectraaaaa_nl In Ethereum. 
- 
@spectraaaaa_nl Is geheim. @furrax_nl Leeft jouw grote maat Wannes nog? 
- 
Super relaxt in het Café hier. 
- 
@furrax_nl Leeft jouw grote maat Wannes nog? @spectraaaaa_nl Waarom zie ik nu pas dit? Hier niet nee. 
- 
Super relaxt in het Café hier. @l-r-van-kessel_nl Heb jij nog actieve managers? 
- 
@l-r-van-kessel_nl Heb jij nog actieve managers? @furrax_nl Als ik door mn OSM vriendenlijst scrol, hebben de meeste daarvan 0 medailles behaald..Laatste inlog is nog verder te zoeken bij sommige. Het is een soort Hunger Games onder de forumposters aan het worden  
- 
Misschien eens nieuwe vrienden maken.  
- 
Misschien eens nieuwe vrienden maken.  @furrax_nl Goed zoeken op het forum naar nieuwe vrienden.. Wie weet wilt @bringdaruckus_NL erbij? 
- 
@furrax_nl Goed zoeken op het forum naar nieuwe vrienden.. Wie weet wilt @bringdaruckus_NL erbij? @l-r-van-kessel_nl Die is nogsteeds geheim agent. Wil je niet eens relaxen bij JR? @bringdaruckus_NL