-
Ik was vorig jaar (2024) zo trots dat eindelijk de 100% had en nu sta ik weer op 86% ??? Nu kan ik weer een tiental van de apenlanden gaan afwerken, en er weer munten gaan insteken. Of is dat de bedoeling van het "nieuwe" OSM spel ??? Ben er niet over te spreken dat er geen ruchtbaarheid aan gegeven werd en ook er geen uitleg is verschenen waarom ik werd terug gezet naar 86%.
-
Ik was vorig jaar (2024) zo trots dat eindelijk de 100% had en nu sta ik weer op 86% ??? Nu kan ik weer een tiental van de apenlanden gaan afwerken, en er weer munten gaan insteken. Of is dat de bedoeling van het "nieuwe" OSM spel ??? Ben er niet over te spreken dat er geen ruchtbaarheid aan gegeven werd en ook er geen uitleg is verschenen waarom ik werd terug gezet naar 86%. ik speel van 2003 het spelletje en ik heb geen weet van nieuwe landen die er bij zijn gekomen, en als dat nu 1% zou zijn , maar nee 14 % dat zijn minstens 10 landen. Ik speel OSM nu 22 jaar en dit vind ik er echt over, leve de osm van pakweg 10 jaar geleden, dan stond wij ook 0p nr1 van de crewrangschikking. Nu ben ik nog als enige over van onze crew, de rest is gestopt. Ik denk dat ik binnenkort ook ga stoppen, want dit vind ik maar niks
-
Hoi,
Dat komt omdat er recent een aantal nieuwe competities aan OSM zijn toegevoegd. Omdat je daar nog nooit hebt gespeeld en dus ook niet minimaal je doelstelling hebt behaald, gaat de wereldoverheersing omlaag. Vrij logisch lijkt mij. Er is gewoon een bericht in het nieuws & update blok geweest over de nieuwe competities.
-
F FC Eddie_NL moved this topic from OSM: Het café
-
F FC Eddie_NL locked this topic