• Categories
  • Recent
  • Tags
  • Popular
Skins
  • Light
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (Cosmo)
  • No Skin
Collapse

account resetten

Scheduled Pinned Locked Moved Hulp
4 Posts 2 Posters 71 Views
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
Reply
  • Reply as topic
Log in to reply
This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
  • MikeyVII_NLM Offline
    MikeyVII_NLM Offline
    MikeyVII_NL Dutch Users
    wrote last edited by
    #1

    Wil graag opnieuw beginnen wil mijn account laten verwijderen heb dit nu uitstaan blijkbaar is dit best lastig om te laten regelen.

    is het ook een mogelijkheid om je huidig account te laten resetten ?

    Heb een nieuw account aangemaakt maar kan nu niet op de app spelen omdat die oude gekoppeld is.

    FC Eddie_NLF 1 Reply Last reply
    0
  • FC Eddie_NLF Offline
    FC Eddie_NLF Offline
    FC Eddie_NL Moderator NL
    replied to MikeyVII_NL last edited by
    #2

    @MikeyVII_NL

    Hoi,

    Een account resetten of verwijderen is niet mogelijk en kan alleen gedeactiveerd worden. Dat heeft dan weer te maken met bepaalde regels. Dit kan je zelf doen via je profiel op de webversie van OSM (www.onlinesoccermanager.nl). Ik zie dat dit een nieuw account is, dus wellicht dat je dat al gedaan hebt. Indien dat zo is, dan zal je contact op moeten nemen met de klantenservice van OSM om de sociale connectie van je oude account weg te laten halen. De klantenservice van OSM is te bereiken via onderstaande link.

    https://support.onlinesoccermanager.com/hc/nl

    Klik daarna op 'een aanvraag indienen' en selecteer 'OSM' vanuit het dropdownmenu om het contactformulier in het Engels in te vullen. Vermeld hierbij ook de managernamen van beide accounts. Afhankelijk van hoe druk het is, kan het een aantal dagen duren voordat je een reactie ontvangt. OSM heeft het recht om jouw data 3 jaar te bewaren, maar jij hebt ook het recht om deze data meteen te laten verwijderen. Indien je dit meteen wilt laten verwijderen, dan zal je dit ook moeten aangeven.

    Als je je oude account nog niet hebt gedeactiveerd, dan kan je de sociale connectie van je account eventueel ook zelf weghalen. Dit is wel afhankelijk van hoe je account is gekoppeld. Dit kan Apple Game Center zijn, Google Play of via Facebook. Je moet dus naar de betreffende applicatie gaan waar je je OSM-account aan hebt gekoppeld en daar in de instellingen je account loskoppelen. Doe dit dan wel eerst voordat je je oude account deactiveert.

    Let er wel op dat het hebben van meerdere accounts tegen de regels van OSM is. Indien je dus besluit om je oude account te houden, dan loop je het risico dat beide account gelocked kunnen worden.

    1 Reply Last reply
    0
  • MikeyVII_NLM Offline
    MikeyVII_NLM Offline
    MikeyVII_NL Dutch Users
    wrote last edited by
    #3

    Heb alles uitgelogd heb gisteren al een verzoek gedaan om het account te sluiten/verwijderen dan wacht ik nog een aantal dagen.

    FC Eddie_NLF 1 Reply Last reply
    0
  • FC Eddie_NLF Offline
    FC Eddie_NLF Offline
    FC Eddie_NL Moderator NL
    replied to MikeyVII_NL last edited by
    #4

    @MikeyVII_NL

    Als je al een ticket hebt aangemaakt, dan kan je het beste daar op wachten inderdaad. Zij kunnen je dan verder helpen.

    1 Reply Last reply
    0

  • Login

  • Login or register to search.
  • First post
    Last post
0
  • Categories
  • Recent
  • Tags
  • Popular