Nieuwe Privé Competitie gestart toch andere managers er in en mijn eigen vrienden niet
-
Ik heb zojuist een eigen privé comptetitie gestart, ik krijg met geen mogelijkheid mijn vrienden uitgenodigd, die wel bevriende manager zijn. En nog erger, er zitten 2 managers in die ik niet geinvite heb. Ik kan ze niet ontslaan.
Hoe kan ik dit toch oplossen?
-
@BasdeR_NL Ter info, het is echt een privé competitie, de schakelaar daarvoor staat aan.
-
Vrienden uitnodigen voor je competitie zal je via de website moeten doen. Log in via www.onlinesoccermanager.nl en ga naar de vriendenpagina en klik op de 'Nodig vrienden uit' knop.
Ik zal even aan Gamebasics vragen of ze naar het privécompetitie gebeuren kunnen kijken. Voor die 2 managers die nu al in je competitie zitten valt weinig meer aan te doen ben ik bang.
-
@FC-Eddie_NL Bedankt. Ik had inmiddels ook een antwoord van de crew gekregen. Ik had mijn handelingen via mijn android toestel gedaan. Ik merk dat ik dan minder kan dan op de pc.
-
Heb je via de app toevallig de link om mensen uit te nodigen om OSM te spelen verstuurd naar meerdere mensen? Deze link zorgt er tevens voor dat die mensen meteen je competitie kunnen joinen als ze een account hebben aangemaakt of al een account hebben.
-
Geen reactie verder meer.