The OSM Tigers: Chillen in de Jungle
-
Nu lijkt een brandstof tekort het probleem te zijn, vind ik persoonlijk erg kwalijk dat dit zomaar kan. Maar goed, wellicht is er toch een andere oorzaak, even het onderzoek afwachten.
-
@RCJDR_NL165 said in The OSM Tigers: Chillen in de Jungle:
Nu lijkt een brandstof tekort het probleem te zijn, vind ik persoonlijk erg kwalijk dat dit zomaar kan. Maar goed, wellicht is er toch een andere oorzaak, even het onderzoek afwachten.
Het moet niet gekker worden, dan kan dood door schuld aangerekend worden
-
Niet te geloven toch dat zoiets bestaat! Ongelofelijk...
-
Lekker voetbaldagje houden vandaag Mooie wedstrijden
-
@Sjinne_4_ever_NL said in The OSM Tigers: Chillen in de Jungle:
Lekker voetbaldagje houden vandaag Mooie wedstrijden
Zaten mooie potjes tussen inderdaad
-
@peter-osm-master_NL Barca - Madrid viel wel tegen Ben maar wat anders gaan doen de 1e helft, is me nog nooit overkomen tijdens een Classico :lol
-
Ook nog lazio tegen as Roma en manchester city tegen chelsea. Op papier idd leuk weekend. Helaas te druk en dus niks van gezien.
-
@peter-osm-master_NL Barca - Madrid viel wel tegen Ben maar wat anders gaan doen de 1e helft, is me nog nooit overkomen tijdens een Classico :lol
Het had spannender gekund inderdaad, maar ze waren op gelijk spel uit allebei haha
-
Spannende week voor europees voetbal voor nederlandse teams.
-
Ik voorspel dat er maar één team na deze week nog in de EL speelt.
-
@Sjinne_4_ever_NL Ik voorspel dat het er drie zijn. Heb wel vertrouwen in PSV en Feyenoord thuis.
-
PSV is wel heel zwak de laatste tijd en ik denk dan ook niet dat ze het gaan redden. Wellicht als je die beperkte Luuk eens een keer naar de bank verwijst kan er nog wat gebeuren. Feyenoord zie ik wel winnen van Fener, maar ze moeten met 2 goals verschil winnen, wat ik dan weer niet zie gebeuren.
Ach ja wat maakt het ook uit, de Bosz-machine staat over een paar maanden gewoon met de EL in hun handen
-
Succes in de bekerfinale heren vanavond
Het was een leuke en spannende cc -
Was weer een hoopje ellende, terecht eruit.
Vond het ook erg vreemde wissels eerlijk gezegd.
-
@fc-kuijf_NL said in The OSM Tigers: Chillen in de Jungle:
Succes in de bekerfinale heren vanavond
Het was een leuke en spannende ccNoujah, spannend Ik verlies gewoon nu alles op onbegrijpelijke wijze... kan niet meer scoren blijkbaar :S
Tot op heden heb ik gewoon gelijk met me voorspelling haha.. Tis triest gesteld met ons landje.
-
@Sjinne_4_ever_NL maakt ook niet veel meer uit, jullie hebben toch promotie
-
Noujah... we zullen zien
Damn... doet dit ook zo'n pijn aan jullie ogen? Dat nieuwe design.. tis erg... wit.
-
Mag spontaan een bril aanschaffen, word blind van dit hier, het vorige was lekker rustgevend voor de oogjes
-
Ik heb me helderheid ook al wat lager gezet haha
Trouwens AZ wel knap hey! Respect, doen het altijd goed in Europa voor NL. Had ik niet meer verwacht, beetje te negatief geweest
-
Ik heb me helderheid ook al wat lager gezet haha
Trouwens AZ wel knap hey! Respect, doen het altijd goed in Europa voor NL. Had ik niet meer verwacht, beetje te negatief geweest
Ja echt top, leuk clubje met verrassingen, daar hou ik van