The OSM Tigers: Chillen in de Jungle
-
Gelukkig nieuwjaar iedereen
-
Heerlijk, zo'n dagje uitslapen & niets doen. Woensdag pas werken
-
Dat is wel lekker ja, hier al weer 2 dagen aan het werk inmiddels. Donderdag en vrijdag wel vrij
-
Hoe is het gegaan vandaag Ruud
-
Prima hè. Twee daagjes om, het is nu een rustige periode dus ik kan geleidelijk ingewerkt worden. Morgen wel de late dienst, kijken of die anders is. Sta nu om 5:35 naast me bedje, morgen dus wel eens uitslapen
Weinig tijd gehad, veel geregel geweest, om hier te komen.
-
Ik hoop dat het is wat je zoekt, je hebt in ieder geval veel tijd erin gestoken, dus dat mag beloond worden, succes :slight_smile:
-
Ik moet me eerst opwerken, dus voordat ik daar ben zijn we weer een jaartje verder
-
Zo'n weekend mag ook wel wat langer duren zeg :rolling_eyes:
-
Verschrikkelijk ja, elke week te kort dat weekend
-
Vind het maar niks dat al die sporten stil liggen... wielrennen, f1 & voetbal (noujah niet overal maar toch).
-
Van het weekend gaan we weer los in de voetballerij, nog ff geduld :slight_smile:
-
Heb liever dat het wielrennen weer snel begint met de F1
-
Valt niet veel te fietsen met dit weer, ze worden allemaal ingehaald door de plaatselijke postbodes en boeren op de fiets :rofl:
-
@Sjinne_4_ever_NL Nooit wakker worden door een wekker, in de middag kunnen doen wat je wilt en 's nachts rijk worden is ook een optie
-
@spectraaaaa_NL Klinkt als je de dag doorneemt van een pokerprof
-
@Sjinne_4_ever_NL nee hij neemt mijn dag even door :rofl:
-
Ben eens benieuwd wat de rest hierover te zeggen heeft:
Beste Ruud, het heeft even geduurd waarvoor onze excuses. Maar we hebben even op Robbie moeten wachten en de CC moeten regelen. Dan ter zake. Wij zijn unaniem van mening dat crewlevel 8 wat TOT nu heeft prima bij de crew past. De argumenten wat je aanvoert kloppen hoor, idd CC gewonnen en Quiz georganiseerd en mods geleverd. Daarnaast een mooie crew die lang bestaat en die idd voorbeeldig gespeeld heeft. Maar hoe toonaangevend zijn jullie werkelijk geweest in de crewwereld echt kwalitatief? We hebben daarin ook vergeleken met andere level 8 en level 9 crews (bijv DSMA) en als we dan naast elkaar leggen lijkt ons level 8 goed te passen.
Christiano Mengelaldo 12 januari
Bedankt voor je reactie, maar persoonlijk vind ik dit bullshit. Dat zou betekenen dat alleen puntencrews hier in aanmerking voor komen. Het feit dat de jury bestaat uit leden afkomstig van deze crews zegt alles. Qua forumactiviteit zijn wij door de jaren heen toonaangevend geweest, het feit dat jouw crew ( & TOSC, Kanarie etc) leden wegplukte bij ons zegt ook genoeg. Dat wij dan toch 4x het podium weten te bereiken van een CrewCup is bijzonder te noemen. Ik vind dat forumactiviteit zeker een maatstaaf zou moeten zijn in de vorm van activiteit. De crews die nu het level hebben zijn inactief en kunnen naar mijn inziens niet tippen aan de hoogtijdagen van onze crew op basis van activiteit. Punt om zeker over na te denken in de toekomstige level toewijzingen van crews. Het enige wat voor level 9 lijkt te tellen is winst in cc. Want heeft SYG op alle facetten een toonaangevende rol gespeeld? DSMA? Daar zijn naar mijn mening ook zwakkere punten in te benoemen.
Dit riedeltje heb ik twee jaar geleden ook voorbij zien komen. Zet dan duidelijk eisen omtrent CrewCup winsten erin, want hier ben ik het niet mee eens.
Sjinne_4_ever 12 januari
-
@Sjinne_4_ever_NL TOSC SYG? Ken die afkortingen oprecht niet eens xD
-
Ik persoonlijk vind het een erg slappe afwijzing voor een stapje omhoog, je vraagt niet om OSM over te nemen maar een crewlevel omhoog, en om dan na zoveel tijd met deze slappe argumenten te komen vind ik niet passend.
Aan alle eisen word voldaan die ze vragen om die stap te kunnen zetten.
Verder vind ik dat TOT tegen deze afwijzing in bezwaar zou kunnen gaan, en dat als TOT niet toegelaten word, dan ook de regels aangepast moeten worden, want dit is gewoon een lachertje, dit is ook niet waar OSM voor staat.
Kortom deze uitspraak slaat nergens op en deze personen moeten dan zelf de regels nog eens lezen en zichzelf af moeten vragen of ze wel geschikt zijn in de functie die ze hebben aangenomen.
Het heeft er alle schijn van dat de eisen voor dit level van tafel worden geveegd en men kijkt naar andere zaken om deze crew dwars te kunnen zitten. -
Jezus, ben ik zo lang niet op OSM geweest, of is OSM in zo'n korte tijd zo snel veranderd?
Fijn te zien dat Sjinnie en TOT in elk geval nog bestaan.En er nog over TOSC gelult wordt:$.
Hooooooi!