Help een nieuwe manager op weg....
-
Ik kan helaas nergens iets vinden op het internet waarin beschreven wordt hoe dit spel werkt.
Hoe worden spelers bv beter?
Alleen door trainingen, wedstrijden spelen, trainingskampen? Hoe werkt dat met bankzitters tijdens de wedstrijden, worden deze, zonder te spelen, ook beter? Hoe kan ik ze wisselen?
Hoe weet ik welke speler beter is dan een andere speler in mijn team?
Moet een verdediger hoge cijfers voor verd hebben of speelt alg ook een belangrijke rol en in welke mate en volgorde van belangrijkheid.
Heeft het voor een beginnende club nut om spelers naar de diverse wedstrijden en trainingskampen te sturen of kan men beter wachten?
Is er ook een life-ticker? Of wordt alleen de uitslag bekent gemaakt?
Hoe lang voor de wedstrijd moet het elftal zijn ingesteld?
Zou mooi zijn om meer leesstof over dit spel te vinden, want het forum staat alleen vol met foutmeldingen. -
@tiekerhook_NL
Ik zal de vragen apart beantwoorden voor je:
Hoe worden spelers bv beter?
Door ze op training te sturen of als je oefenwedstrijden speelt krijg je meer trainingsprogressie bij bepaalde spelers.
Hoe werkt dat met bankzitters tijdens de wedstrijden, worden deze, zonder te spelen, ook beter?
Je kan alleen maar de spelers beter maken die spelers op de bank zitten.
Hoe kan ik ze wisselen?
Dit gaat automatisch
Hoe weet ik welke speler beter is dan een andere speler in mijn team?
Hoe hoger het cijfer van de speler hoe beter hij is. Maar de jongere spelers hebben meestal een hogere transferwaarde.
Moet een verdediger hoge cijfers voor verd hebben of speelt alg ook een belangrijke rol en in welke mate en volgorde van belangrijkheid.
Dat ligt aan de speler zijn. Hoe hoger zijn aanvallende waarde is, kan je hem het beste aan de zijkant plaatsen.
Heeft het voor een beginnende club nut om spelers naar de diverse wedstrijden en trainingskampen te sturen of kan men beter wachten?
Trainingskampen kan je het beste alleen inzetten tegen een tegenstander als je de wedstrijd wilt winnen. Beste is wel als je thuis speelt.
Is er ook een life-ticker? Of wordt alleen de uitslag bekent gemaakt?
Alle statistieken zijn zichtbaar.
Hoe lang voor de wedstrijd moet het elftal zijn ingesteld?
Dit zal je nog 5 minuten voor de wedstrijd kunnen instellen.Hopelijk heb je hier iets aan.
-
Bedankt voor je antwoorden!
Op de vraag: "Hoe werkt dat met bankzitters, dus reserve spelers, worden deze ook zonder te spelen beter?"
Moet ik uit je antwoord begrijpen, dat reserve spelers automatisch gewisseld worden en daarom ook beter worden?Eigenlijk heb ik weer een nieuwe vraag:
Spelers die aan een training deelnemen, kunnen die ook aan een wedstrijd deelnemen? -
Geen enkele speler die de daadwerkelijke wedstrijd speelt wordt beter. Alleen in oefenwedstrijden of trainingen worden spelers beter.
Zoals @TheTransporter_NL zei:
Hoe werkt dat met bankzitters tijdens de wedstrijden, worden deze, zonder te spelen, ook beter?
Je kan alleen maar de spelers beter maken die spelers op de bank zitten.Spelers die op de bank zitten kan je dus wel op training sturen. Spelers die in je opstelling staan voor de aankomende wedstrijd kan je alleen op training sturen door deze uit de basis te halen. Bij het kiezen van de spelers die je op training stuurt, wordt dat in het geval van een basisspeler ook gevraagd door het systeem
-
Alweer een behulpzame manager, bedankt.
Valt me weer iets op: meerdere spelers, ook spelers die tot op heden alleen getraind hebben, verliezen moraal. Hoe krijg ik dat beter?
Misschien door wedstrijden te winnen? -
@tiekerhook_NL Winnen verhoogt inderdaad het moraal
-
He, echt Hollands! Ze hebben ook een spaarvarken in dit spel:) Hoe functioneert dit eigenlijk?
-
Je kan je clubkasgeld overhevelen naar dat spaarvarkentje. Over het bedrag dat in de spaarvarken zit tijdens de simulatie (wanneer je wedstrijd gespeeld wordt) krijg je 2% rente. Je kan alleen het volledige bedrag naar en van je spaarvarken overzetten. Als je dus bijvoorbeeld 20 miljoen in je clubkas hebt zitten kan je alleen die 20 miljoen overmaken naar de spaarvarken. Je kan er dus niet voor kiezen om bijvoorbeeld slechts 10 miljoen op je spaarvarken te zetten en die andere 10 miljoen op je clubkas te laten staan.
-
OKE, BEDANKT VOOR JE ANTWOORD! Weer wat geleerd in dit spel:)
-
Geen probleem
Aangezien het op dit moment duidelijk voor je is en je verder geen vragen hebt gesteld, zal ik dit topic sluiten.
Wanneer je weer nieuwe vragen hebt kan je altijd weer een nieuw topic openen.